Bjanka
Idalje smo zurili jedno u drugo. Naslonjena leđima na zid, on idalje u meni i dok osećam kako njegova sperma curi niz moju butinu. Tako previše svega. Moje napuštanje njega, njegovo dvogodišnje bežanje, Violet i njena deca, moj raspad sistema. Sve to a zaključak je bio sada vrlo jasan. Naprotiv, volim te previše. Verujem, ali ipak ne može da mi oprosti.
- Idalje si u meni Ares.
- Jesam.
- Zašto si me napao za seks?
- Uželeo sam te se. A i trebao mi je finiš po koji si ti juče došla.
- Jel si ga dobio?
- Nisam. Ovo je bio užasan seks a rastanci zaslužuju bolji.
- I šta sad?
- Tražim ti da ostaneš danas, dozvoliš mi da te jebem onako kako želim a onda sutra svako svojim putem.
- Previše mi tražiš.
- Znam to Bjanka.
- Želiš da spavam sa tobom?
- Da.
- U istom krevetu gde si spavao sa Violet? I da budem u istoj kući gde si živeo sa njom?
- Ovo nikad nije bila njena kuća. Od prve jebene cigle je bila tvoja. Potpisao sam ugovor o izgradnji na dan kad si mi rekla da se udajaš za onog pizduna.
- Sentiment Ares. A i jebe mi se za to.
- Boli me kurac šta je Bjanka. I boli me kurac šta ti misliš.
- Još uvek si u meni. Molim te izađi. - uradio je kao što sam mu rekla. Cela jebena situacija je bila tako grozna i ništa mi nije bilo smešno. Tražio je da ostanem ovde danas i da prespavam. A onda sutra opet sve iz početka. Bilo me je briga što je Violet ovde živela i hodala ovim parketima. Između Aresa i mene je bilo previše svega da bih se osećala ovde kao tuđinac. Ovu kuću sam doživljavala kao svoju jer gde je Ares bio, to je bilo moje. Iako mi nije padalo na pamet da se jebem sa njim u istom krevetu gde se jebao sa njom. Ni ja nisam toliko otvorenog uma. No, gostinjskih soba je bilo dovoljno a ja sam nekako sa čežnjom zamislila današnji dan. Više nisam htela finiš i nisam smela ni da zamislim kako će mi biti sutra biti bolno kad se ponovo ukrcam na avion za London jer će me on sigurno opet oterati. No, jedan dan sa Aresom nakon više od dve godine? Zaslužila sam to. Htela sam to. Htela sam da se podsetim osećaja koje je stvarao u meni kad bi me zagrlile njegove ruke. Još uvek me nije ni poljubio. Moje telo ga je želelo a moja duša je vapila za njim.
- Jel si gladna?
- Jesam.
- Hajde, vodim te na ručak.
- Kakav ručak, ne želim da gubim vreme na šetnju i restoran. Nisam spavala dva dana skoro i mislim da ću se večeras onesvestiti od umora. Avion mi je u jedanaest sati ujutru.
- Idemo na ručak Bjanka, mnogo si mršava i moram da te nahranim. Hajde, obriši se i da krenemo.
- Mršava sam zbog tebe. Jer zbog tebe ne mogu da jedem ni da pijem, ne spavam dobro i nemam menstruaciju ravno godinu ipo dana. Možda sam i u menopauzu otišla sa trideset godina, ne znam. Kosa mi je grozna, lice mi je upalo i izgledam kao da bolujem od anoreksije. Pre sam nosila veličinu M a sada nosim dva broja manje. Nemam sise, nemam guzu i kad stvarno uzmem vibrator da se jebem ne mogu da ovlažim. Moja pičkica ne radi jer sam ravno dve godine tužna. To si ti sve uradio Ares.
- A ti si iz mog kreveta prešla u Mateov.
- A ti si se igrao porodice sa Violet.
- Stvarno nemaš menstruaciju?