14.

1.1K 71 19
                                    

Ares

Svega mi je bilo previše. Mogao sam tri dana da pričam o tome kako me je Bjanka nervirala, kako se užasno ponašala i kako je na meni nakon dobrih desetak dana istresla svoju žensku frustraciju i pokušala da me spusti na neki niži nivo nego kome sam pripadao iako je ona to znala. Bila je bezobrazna, nevaspitana i nadrkana ali opet nije mi prekipelo. Ja sam bio muškarac debelih živaca i tolerancije i dovoljno svestan sebe da bi me dotaklo mišljenje razmažene i bahate princeze.

No, izigrala me je. Našao sam se između dve vatre motreći na nju i sranju koje je u zadnjem delu kluba izbilo i koje sam morao da rešim. Jebeni degenerik Tom koji joj je ujedno i jedan od ljubavnika joj je dao flašu votke i naravno Bjanka se očekivano razvalila u roku od pola sata. A onda ju je kao krpu vukao jedan od gostiju i iako nikad nisam pribegavao nasilju kao rešavanju problema zbog nje sam ga udario svom snagom koju sam imao i verovatno mu sjebao facu. I nisam znao zašto.

Parkirao sam u podzemnoj garaži pored njenog crvenog kabrioleta i otvorio vrata od automobila. Ležala je na leđima sa jednom nogom na podu a drugom podvijenom ispod sebe. Ružičaste gaćice su mi skrenule pogled jer su bile previše seksi i znao sam da ih je obukla jer je planirala da se zabavi večeras. I taj preterani trud me je živcirao. Spustio sam joj haljinu jer sam bio kulturan a ne sivonja kakve je očigledno volela i poneo je u stan. Spustio sam je na kauč na kome sam spavao i u kuhinji joj napravio veliki sendvič i sipao mineralnu vodu. Vratio sam se u dnevnu sobu i seo pored nje i mrdao je kako bi se probudila. Bacio sam pogled i na njenu nogu koja je malo otekla ali mi nije delovala slomljeno.

- Budi se princezo.

- Pusti me. Boli me noga.

- Znam to, pomoćiću ti ali moraš da sedneš.

- Boli me dupe. - stvarno je bila bezobrazna.

- Shvatam to, ali moram da ti pogledam nogu.

- Ne, stvarno me boli dupe. Boli me trtična kost. Pijana sam, muka mi je i želim da crknem. Gladna sam.

- Napravio sam ti sendvič, ustani biće ti bolje. - pokušala je da ustane ali nije mogla. Makar se trudila. Uhvatio sam je ispod mišica i podigao u sedeći položaj a ona me je uhvatila za majicu i nabila nos u moj vrat.

- Tako dobro mirišeš. Tako dobro Ares jebote. I tako si seksi. Svaki put kad te vidim poželim da te skinem i izližem celog. - jebem ti život. Princeza se skroz naslonila na mene, malo je falilo da mi se popne u krilo. A onda mi se stvarno popela u krilo. Gurnula me je da se naslonim i opkoračila me. Uhvatila me je sa obe ruke oko vrata i pomazila palčevima a onda spustila glavu i zagrebala me zubima po vratu i zatim me polizala po tom mestu. Ceo sam bio ukočen i da se ne lažemo napaljen do bola. Fokusirao sam se na ruke koje sam snagom volje držao pored tela jer nisam bio siguran da je ne bih kao tinejdžer izvatao svuda. Ona jeste bila prelepa i zgodna do bola ali mrtva pijana i nesvesna ovoga što radi. Osim toga, nisam bio ničija zamena pa čak ni u svrhu seksa za koji joj se nije posrećilo noćas.

- Princezo, uredu je, hajde da sedneš i da...

- Samo prestani Ares. Mislim da nemaš pojma koliko te ja zapravo želim. I odaću ti jednu tajnu iako ne bih smela. Svaku noć maštam o tebi. I fantazija koju imam o nama je tako seksi da zbog nje imam neverovatne orgazme. Moram da zagrizem jastuk kako ne bih ispustila glas jer bi onda znao šta radim. Ubija me to što si u susednoj sobi a tako daleko od mene. I svaku noć pomislim da će baš ta noć biti drugačija i da ćeš me poželeti i ući u moju sobu. Dala bih ti da mi radiš šta god poželiš, koliko god to bilo bezobrazno i nastrano. Ali ti nikad to ne uradiš. Ne želiš me i to počinjem da shvatam. - ćutao sam jer nisam znao šta da kažem. Zbunjivala me je. Prestala je da priča ali je idalje sedela na meni i iako nisam mogao lepo da joj vidim lice jer joj je glava bila u mom vratu osetio sam njene usne kako se pomeraju po njemu. Celo telo mi je bilo naježeno a kita tvrda jer je sedela na njoj i čudilo me je da nije ništa prokomentarisala. Dok je trajala ta izmaglica prouzrokovana njenim šaputanjem, nisam se pomerao. Međutim ona je stvarno htela da je noćas pojebem jer se protrljala guzom po mojoj kiti i zastenjala a onda mi stisnula obraze i prešla usnama potpuno lagano preko mojih, skoro da nisam to ni osetio.

Pali princTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang