18.

1.3K 69 17
                                    

Ares

Nakon savršeno dobrih sedam dana na Santoriniju, odleteli smo u Rim. Bjanka je bila neumorna kad je istraživanje grada bilo u pitanju. Visoke štikle je zamenila ravnim sandalama, obavezno je nosila pametni sat i na kraju svakog dana mi uzbuđeno govorila koliko koraka smo prešli. Nije bilo muzeja i parka koji nismo obišli, vodio sam je na operu i potrefilo se da je i Eros Ramacoti pravio koncert. Ovog puta sam bio ekstra zadovoljan jer je izabrala neki ludo luksuzni hotel, po mom ukusu. Da se ne lažemo, voleo sam dobru uslugu i da ne moram da razmišljam o pranju garderobe i obrocima kao na Santoriniju. Iz hotela bi izašli nakon doručka, ceo dan proveli napolju i vratili se za vreme večere. A onda bih je jebao toliko da sam u jednom trenutku bio siguran da ćemo završiti oboje u bolnici na infuziji. Bjanka je u krevetu bila luda ali sam ja bio još luđi. Nikako nije pomoglo ni to što sam je zaista predugo želeo i hteo sam svaku jebenu fantaziju da oživimo. Bila je potpuno otvorena, bez srama i bez onog ja to ne radim jer sam fina zbog čega sam bio jebeno prezadovoljan. I ponosan. Zapravo, neverovatno ponosan. Dao sam na Santoriniju sebi dovoljno vremena da razmislim o svemu što se dogodilo. Od kad sam počeo da radim za njenog oca i provodim dane sa njom bilo mi je jasno da je hemija očigledna. No, ni u najluđim maštarijama nisam mislio da će se nešto između nas dogoditi. Ona je princeza a ja sam zaposleni njenog oca i neke linije ne bi trebalo preći. No, trenutak kad sam shvatio da je zapravo nevina je bio trenutak apsolutnog ponosa i busanja u grudi jer sam prvi muškarac koji ju je imao ali i trenutak kad sam shvatio koliko se sve odjednom zakomplikovalo. Običan seks između dvoje ljudi koji se privlače je jednostavna stvar ali Bjanka koja je meni poklonila nevinost i posesivnost koja se automatski rodila kod mene je nešto sasvim drugačije i jebeno preozbiljno. Nisam samo razmišljao o seksu. Shvatao sam da je ovo odnos koji nema srećan kraj iz više razloga. Njena sudbina je bila da se uda za nekog svog ranga i ostvari porodicu. Ili, da se nikad ne uda. U slučaju da odluči da se ne uda, ne bi smela da ima vanbračnu decu. Ja bih u tom slučaju mogao da budem sa njom, bez braka i dece ali znao sam da tako ne bih mogao dugo. Naravno sve bi moralo da bude u tajnosti. Zaista sam želeo porodicu, deca su mi bila jako važna i nisam imao hrabrosti da se odreknem toga makar i zbog žene kao što je Bjanka. Poročna i razmažena princeza, sklona materijalnom i priglupa je u stvari sasvim nešto drugo. Bjanka je bila ona vrsta žene kojoj svaki muškarac želi da pokloni svet i skine zvezde sa neba kad je upozna. Osim što je bila neverovatno zgodna i jebeno prelepa do bola, bila je vrlo načitana, svestrana, mila i zabavna. Saznao sam da je završila defektološki fakultet i da finansira i pomaže organizaciju za decu ometenu u razvoju koju je država zaboravila na čelu sa Natalijom Simons koja je javnosti poznata kao borac za ljudska prava. Puno mi je pričala o toj deci, njenim miljenicima i problemima sa kojima se susreću što zdravstvenim što finansijskim. Nije bila psiholog ali je bila i na raspolaganju roditeljima te dece koji su bili izgubljeni i slomljeni i bila bi im rame za plakanje kad bi saznali neku novu dijagnozu. Za mene, bila je svetica. Saznao sam mnogo i o njenom lošem odnosu sa ocem. Arnold je bio u najblažem slučaju užasan roditelj i slepac koji nikad nije imao lepu reč za nju već samo kritiku. No, ono što me je najviše interesovalo je njeno ponašanje do sada i sliku koju je stvorila u medijima i to očigledno namerno. Međutim iako sam je pitao nekoliko puta o tome, to je bila crvena zona za nju i nisam hteo da insistiram. Što nije značilo da ću odustati. Postala je u jako kratkom vremenu moja savršena žena i to ne samo zbog poklonjene nevinosti već zbog svih stvari koje sam otkrivao o njoj. To je značilo i da želim da imam udela u njenim problemima. Bio sam običan muškarac i kod mene je punom parom radio instikt da je sačuvam, rešim njena sranja i pružim joj sve što mogu iako svestan da nikad ne bih mogao da joj pružum sve što smatram da zaslužuje. Bio sam zaljubljen do koske i taj osećaj je u isto vreme bio i dobar i usran.

Ležali smo u krevetu nakon jezivog seksa, bilo je gluvo doba noći i bili smo goli. Mazio sam je po leđima dok je ležala na mojim grudima a ona mi je prstom šarala po dlanu. Poljubio sam je u kosu i udahnuo božanstven miris jagode i čokolade. Uvek je mirisala slatko, poželjno i taj njen miris mi je postao omiljena stvar na svetu.

Pali princWhere stories live. Discover now