Ares
Godinu dana kasnije
Prevrtao sam očima toliko snažno da sam pomislio da ću videti unutrašnjost glave. Vilica mi je od početka večeri bila stisnuta, zubi na ivici pucanja a ja sam bio na ivici da ubijem nekoga. Nikako nije pomagalo ni što nisam smeo da dodirnem Bjanku i smirim se. Ona je uticala tako na mene, jedan mali dodir i sva nelagoda i bes bi isčezli. Njen dodir mi je pružao utehu, šaputanje u krevetu i obećanje da će sve biti uredu kada me noćna mora probudi i kad mi je potrebno neko vreme da shvatim gde se nalazim. U životu su mi se događala razna sranja i za neke scene sam znao da me nikada neće prestati da me progone. No, ništa od toga nije bilo toliko strašno kad ona spusti usne na moje srce i samo ih drži tako dok se smirujem i mazim je po kosi. Jedva metar i šezdeset visoka i sitna princeza je bila moj spasioc i rame ne baš za plakanje jer nisam mala pizda ali vrlo lako je terala moje demone.
Nalazili smo se u jednom od prestižnih Hilton hotela i slavili njen rođendan. Ona je želela intimnu zabavu, njen prokleti otac je hteo gala zabavu. Naravno da je bilo po njegovom. Nakon što mi je Bjanka ispričala zašto njega i Natašu toliko zapravo toliko mrzi, bio sam spreman da ih oboje zapalim i bacim u neki jarak. Ako bih morao nakon toga da odgovaram, bio bih zadovoljan jer sam makar očistio planetu Zemlju od dva pogana šljama. No, Bjanka je imala plan kako da se sama pobrine za svog oca i naplati mu sve ono što je želela a ja sam se slagao sa njom i nisam se mešao. Ona je volela da bude samostalna za razliku od svačijeg mišljenja i dizalo mi je kurac svaki put kad bi bila ushićena oko nečega što je postigla. Želeo sam je snažnu i pomagao sam joj u procesu postanka osobe kakva želi da bude. Svakog jebenog dana me je iznenađivala svojom dovitljivošću i harizmom. Bjanka je bila ona žena. Ta misao je ostavila gorak ukus na mojim ustima jer iako ništa nije bilo među nama loše znao sam da ćemo morati uskoro da se rastanemo. Znakovi su bili svuda oko nas i bilo ih je nemoguće ignorisati. Šamar realnosti je svakako bio kada smo shvatili da smo našim skorašnjim postupcima taj kraj još više ubrzali.
Za ovih godinu dana, otvorio sam još jedan ogranak svoje agencije u Mančesteru. Bilo je blizu, bilo je korisno i zapravo sam razmišljao da otvorim još negde jer smo se razbijali od posla. Klubovi su rušili sve moguće liste najboljih provoda po Evropi i svaku noć je svaki bio krcat. Išlo mi je sve od ruke i često sam se pitao zašto. Jesam bio muškarac na mestu Bjanki, trudio sam se da joj pružim sve što mogu i tretirao sam je kao malo vode na dlanu. Bio sam i dobar sin, uvek tu za svoje roditelje. Bio sam pravičan u poslu, odan svojim prijateljima i pomagao siromašnijima od mene. Zajedno sa Bjankom sam finansirao otvaranje još jednog centra za pomoć deci ometenoj u razvoju. Bilo me je svuda i dosta ljudi se molilo za mladog biznismena koji čini dobra dela. No, ubio sam. Dok sam služio u Legiji, ubio sam dvoje ljudi. Bili su neprijatelji i bilo je pitanje ili ja ili oni ali svakako da to nije olakšavalo moj život nakon toga. Imao sam noćne more, često bih se hvatao za džep gde mi je nekada bio pištolj i njihove krike nikad neću uspeti da izbijem iz glave. To nije postojalo nigde u mom dosijeu ali ja sam znao a to je bilo dovoljno da me nekad napad panike toliko obuzme da ne mogu da dišem. Bjanka je sve znala. Stavio sam svoju sudbinu u njene ruke i nisam pogrešio. Rekao sam joj kako je sve bilo, sve do najsitnijeg odvratnog detalja, čak sam opisao i kako sam to uradio golim rukama. Ostala je uz mene i po ko zna koji put mi pokazala koliko je zapravo jaka. I ono najtužnije koliko me zapravo voli. Volim i ja nju, to nije bilo upitno ni jednog momenta ali sam tek tada shvatio koliko je zapravo volim.
Za ovih godinu dana ona je otvorila redovnu školu za decu sa posebnim potrebama. Uložila je ogromna sredstva, zaposlila najbolji kadar i stavila nisku cenu, tek toliko da isplaćuje radnike i ketering službu. Nije htela profit, samo je htela da radi. Radila je kao jedan od tutora i svakog jebenog dana dolazila kući sa širokim osmehom na licu. Jebeno sam obožavao tu ženu.