2.

1.4K 69 6
                                    

Bjanka

Definitivno ću morati da promenim kozmetičarku. Ovo je treći put da mi nakon svega pet dana pukne nokat. Zaista nisam razumela u čemu je njen jebeni problem. Plaćala sam je papreno, dobro, Arnold ju je plaćao i radila je samo za mene. Trebala je apsolutno uvek da mi bude dostupna i radi stvari koje joj zatražim. Kao i svaka osoba na Arnoldovom platnom spisku. Zagledala sam dokono svoje ruke i shvatila sam jedno. Volela sam svoje šake. Prsti su mi bili dugi i tanki, fino koščati i imala sam lepu nokatnu ploču. Jedno vreme sam nosila samo duge nokte ali kad sam u jednom magazinu pročitala pravila britanske kraljevske porodice i shvatila da su dozvoljene samo svetle neutralne boje i kratki nokti, odlučila sam da to poštujem. Iako sam iz ih principa mrzela. Nekako sam uvek volela jake fluroscentne boje i jebeno dugačke nokte.

Možda bi nekome bilo čudno što sam za pravila sopstvene porodice saznala preko interneta i to u nekom nebitnom tračerskom magazinu ali to sam bila ja. Mlada dvadesetsedmogodišnja princeza, kraljica skandala i ona posrnula. Bila sam tabu među kraljevskom porodicom, imala sam zabranu posećivanja događaja na kojima je bila kraljica Velike Britanije i ona koja je večito na odvikavanju.

- Bjanka Harington se ponovo opija.

- Pogledajte kako princeza Bjanka partija.

- Novi dečko naše princeze? Koliko će to potrajati? Verujemo svega nekoliko sati.

- Pali anđeo. Šteta takve lepote. - to su sve bili naslovi u novinama a da su se ticali mene.

Drogirala sam se, partijala kao manijak, trošila sam abnormalne količine novca i brukala sam kraljevsku lozu. Da li me je bilo briga? Nije. Da li je druge oko mene bilo briga? O da. Tako da sam sedela i piljila u svoje nokte i perifernim vidom videla svoju maćehu kako plače. Prevrnula sam očima ali to je očigledno bila pogrešna odluka. Moj biološki otac, princ Arnold, mlađi brat kraljice Velike Britanije uneo mi se u lice i na mene bacio gomilu nekih časopisa. Glava me je tako jako bolela da sam imala utisak da mi se mozak odvojio i da se odbija o lobanju kao loptica u skvošu. Sinoć je bilo loše. Jako loše. Onesvestila sam se u hodniku ispred kancelarije usranog Žana Berdjea, menadžera Sunset-a i malo pre sam se probudila u sopstvenom krevetu dok su Arnold i draga maćeha buljili u mene. Oni su me zapravo i probudili naglim lupanjem vrata i urlanjem. Tako mi je bilo loše jebote i pod hitno mi je trebalo tuširanje jer sam idalje bila u haljini koja je isparavala i osećao se viski u celoj sobi.

- Ovo je sramota Bjanka. Sveti bože šta se sa tobom dešava? Ovo je poslednji put dete inače kunem ti se da ću... - zastao i zažmurio dok je draga maćeha idalje plakala. Na meni su bile novine koje sam ovlaš pogledala. Princeza Bjanka prisno igra sa obnaženim muškarcima. Bjanka Harington, princeza novog doba udara kontru. Leži na podu pijana i nadrogirana dok joj se vidi donji veš. - uh, baš loše. Iako mi je guza izgledala febomenalno u ne tako kulturnom položaju na zemlji.

- Šta prinče od Velsa? - nikad ga nisam zvala tata ili otac. Nije zaslužio.

- Bjanka...

- Bjanka šta? Šta je to što ćeš da uradiš? Zatvorićeš me u nekoj od klinika na odvikavanju? Urađeno. Poslaćeš me u neku drugu zemlju? Urađeno. Tućićeš me? Hej to bi bilo novo. Možda ćeš mi naći muža? I to bi bilo novo. Ne možeš mi ništa Arnolde i jebe mi se kako se osećaš. Bila sam u provodu prinče od Velsa i slučajno sam se saplela i pala. Nije ni blizu kao što pišu novine. - zašto sam se zaboga opravdavala njemu. Više nije postojao način da me povredi prema tome ništa od ovoga nije imalo svrhe.

- Ti si moje jedino dete, naslednica trona.

- Ja nikad neću biti kraljica i prema tome apsolutno je nebitno šta ja radim sa svojim životom.

Pali princWhere stories live. Discover now