Ares
- Šta se to jebeno dogodilo?
- Nismo mi krivi, ona je...
- Izađite iz moje kancelarije. Zovite Žana Berdjea, dobićete premeštaj. Njegov broj vam je zalepljen za šank. Za vas papirologija jedino valja. To je... samo jebeno izađite. - Maks i Džejkob su izašli iz moje kancelarije pognutih ramena. Toliko sam bio besan da nisam imao snage ni da urlam na njih. Mislio sam ako krenem da se derem neću nikad moći da prestanem. Pre sedam dana poslati su da rade za princa Arnolda. Njihov posao je bio samo da paze Bjanku da ne upadne u neki problem. Šta je ona uradila? Upala je u problem. Svega sedam dana je bilo potrebno da izmanipuliše jednog od njih, otera ga po glupave tampone i u njegovom odsustvu se popne na sto i vrti dupetom. Opet je preterala sa alkoholom i opet je njeno dupe krasilo naslovnice tabloida. Kasnije su priznali da je flertovala sa njima, ljubila ih u obraz i ostalim sitnim ženskim manipulacijama ih dovodila do ludila kako bi ih vrtela oko malog prsta.
Zamislite moje iznenađenje kad me je princ pozvao na telefon i to lično. Arnold je blago rečeno bio besan i to sa jebenim pravom. Momci su bili moji, iz moje agencije i ja sam garantovao za njih i sjebao sam sve. To je rezultiralo da se potpuno mehanički složim sa njim da mu sada dugujem. A to je značilo da sam odjednom postao novi telohranitelj princeze Bjanke. A to je značilo da mi je došlo da udarim glavom u zid nekoliko puta.
Imao sam dva biznisa da vodim, vrlo malo slobodnog vremena koje sam provodio sa prijateljima i devojkama i život mi je bio dobar. Dovoljno dobar da mi peripetija u vidu problematične i razmažene princeze nije potrebna. Sam sam sebi zabiberio čorbu i sam ću je pojesti. Ali ako me je nečemu desetogodišnje iskustvo u Legiji naučilo to je da ne postoji jebena prepreka koju ne mogu da izdržim ili savladam. Kamoli prepreka u vidu sitne pijane devojke. No, samo vreme će pokazati koliko sam bio u pravu.
Ustao sam rano ujutru, bilo je tek pet sati, navika još dok sam služio. Popio sam litar kafe kako bih došao sebi, obukao crnu majicu, farmerke i čizme i dohvatio ključeve sa stola. Nisam bio u svom najboljem izdanju jer sam sinoć do kasno zaglavio sa jebeno zgodnom brinetom koja me je animirala do pola noći ali vredelo je. Brada mi je bila neuredna i nisam bio siguran da sam se očešljao i to definitivno nije bio izgled pristojnog zaposlenog lica ali jebiga, bio sam vrlo nezainteresovan za ovaj posao.
U palatu princa Arnolda sam stigao u šest sati, naravno on je spavao kao i princeza koja je od danas postala moja noćna mora. Nisam bio pristojan tip, još manje sam bio pristojan kad je druga osoba bila užasna kao ona ali čvrsto sam rešio da je dovedem u red i olakšam nam oboma saradnju. Sedeo sam na stolici kao magarac ispred njene sobe i bio sam spreman da je čekam do tri popodne da ustane, međutim princeza me je iznenadila kad je izašla iz sobe u osam ujutru i totalno je drugačije izgledala nego na bilo kojoj slici u medijima koje sam tokom godina viđao. I definitivno drugačije nego pre desetak dana kad sam je vozio pijanu na zadnjem sedištu dok joj je guza bila na izvolte. Bjanka je sada nosila belu majicu i kratak moderan sako i u istom dezenu pantalone dubokog struka. Duga plava kosa joj je bila u pundji i nije bila našminkana. Mirisala je lepo, izgledala je kulturno i odmereno i iskreno zbunjeno kad me je videla. Delio sam osećanje. No, nisam se prevario ovim novim izgledom dame jer sam samo čekao da progovori.
- Izvoli? Mene tražiš?
- Da. Novi telohranitelj. - pružio sam joj ruku koju ona nije prihvatila. Instant mi se nije dopala. Isturila je jedan kuk i stavila ruku na njega a onda se zajedljivo nasmejala.
- Opa, dragi tatica Arnold je bio brz. Moram da priznam da mi prethodni momci nedostaju. Kako se zoveš?
- To nije važno.
- Moraš da mi kažeš!
- Ne moram. Radim za tvog oca a ne za tebe, prema tome nisam dužan ni da razgovaram sa tobom. - bila je šokirana i mislim da joj se to svidelo. Meni se ništa nije sviđalo u vezi ove devojke ali sam sam sebe doveo u ovu situaciju. Digla je nos i krenula niz stepenice a ja sam je pratio. Čvrsto sam rešio da joj ne dozvolim ni da diše bez moje kontrole. Sa princom sam dogovorio da je pazim šest meseci i nakon toga odlazim jer ionako imam sopstvena sranja da rešavam. I šest meseci mog života je previše darežljivo. Ispred vrata od trpezarije Bjanka je naglo zastala i umalo smo se sudarili. Okrenula se ka meni sa flertujućim izrazom na licu i odmerila me kao da sam parče mesa koje postoji samo da je zabavi.