Bjanka
Ovo se stvarno događalo. Nisam mogla da odvojim pogled od Aresove šake koja je klizila jednom impresivnom alatkom. Kurac mu je bio dugačak i debeo onoliko da nisam bila sigurna da će stati u mene, prošaran venama na onaj seksi način i ruka je glatko klizila celom dužinom. Hormoni su mi podivljali i nisam znala šta bih pre radila sa njim, da li bih ga ščepala sa obe ruke ili se manijakalno bacila na kolena i stavila ga u usta. On je zurio u moje oči skroz spreman da mi se jebanjem osveti za sve do sada a ja sam bila cela u tome. Ali, bila sam i nervozna. Odjednom je svaka moja mana isplivala na površinu i od samouverene i bahate devojke nije bilo ni traga jer me je nesigurnost pojela. Mislim da to Ares nije ni primetio. Prišao mi je laganim korakom, konačno sklonio ruku sa kurca i podigao mi bradu da ga pogledam u oči.
- Ovde sam.
- Znatiželjna sam.
- I ja sam.
- Jel?
- Aha. - odvezao mi je gornji deo i jedna od mojih želja se ispunila. Htela sam da me on razgoliti. Pogledao je u moje grudi i nije mi promaklo kako su mu bljesnule oči. A onda se iscerio i znala sam i zašto. - Dodirni? - prešao je palcem ispod moje sise i to po tetovaži na kojoj je pisalo baš to. Dodirni. Jebiga, imala sam sedamnaest godina i bila sam mnogo više luđa nego sad.
- Mislila sam da je to dovoljno uputstvo. - iznervirala sam ga. Više sam ga izazivala i odlično sam znala da on to voli. Jednu sisu je ščepao svojom velikom šakom a drugu je polizao skroz. To je bilo grubo i aljkavo, skoro kao kazna ali je onda uhvatio bradavicu zubima i zasisao zbog čega su mi se oči od nemoći zatvorile. Sisao je i grickao, kružio jezikom oko nje i stvarao mi poplavu između nogu. Jebote, imao je tako spretna usta i osećaj je bio više nego dobar. Druga ruka je putovala niz moju kičmu, zavukla se ispod mojih gaćica i prstima je prešao između polutki vešto izbegavajući ono mesto koje je vapilo za dodirom. Odmakao se malo, kleknuo ispred mene i odvezao mi kupaći koji je pao oko mojih nogu. Nasmejala sam se jer je zabio glavu u moj stomak i zastenjao.
- Obožavaj! Bjanka jebote. - da imala sam istetoviranu i pičkicu. Rekla sam već da kraljevska porodica nije odobravala tetovaže. Pa, moje se nisu videle. I ovu nisam uradila sa sedamnaest već pre dve godine. Totalno je imalo smisla. Ares je prešao jezikom preko nje i svaka zabava je zamrla. Zastenjala sam potpuno besramno kad je vrhom jezika prešao preko mog klitorisa i stegao me za guzu sa obe ruke. Sranje ovo je bilo previše dobro. Noge su mi se lecnule i uhvatila sam se za njegovu kosu kao blesava na šta je zarežao i polizao me po celoj pičkici. I onda je samo ustao. - Buntovna princeza?
- Kaznićeš me jel da? - nasmejao se i povukao me za lice da me poljubi. Uzvratila sam poljubac najbolje što sam umela, zapetljala sam ruke u njegovu kosu dok smo se borili usnama i dok su njegove ruke šarale po mom telu. Ugrizla sam ga za usnu besno kad je jednu butinu progurao između mojih nogu a on mi je uzvratio pljeskom po jednoj polutki. Više nije bilo začikavanja sa njegove strane. Gurao me je prema krevetu i kad sam udarila nogama o ivicu pala sam na leđa a on se nadvio nad mene idalje me ljubeći dok je jednu moju bradavicu vrteo između svojih prstiju. Bilo mi je previše dobro. Osetila sam na stomaku koliko je tvrd i vruć i zbog toga su mi se butine malo raširile.
- Zašto nisi sela i raširila noge kao što sam ti rekao? Samo me izazivaš.
- Više volim tebe na kolenima. - uzvratila sam mu i nakon laganog ugriza u rame se odmakao da me pogleda.
- Da? Možda sam prvo trebao tebe da postavim na kolena i izjebem ta bezobrazna usta. Šta misliš o tome? - sveti bože kakve su to reči. Jeza mi je prošla niz kičmu i nikako nije pomoglo što je ozbiljno zurio u mene i palcem prelazio preko linije mojih usana a onda mi ga stavio u usta. Refleksno sam zasisala njegov prst i blago ga ugrizla kad mi se Ares nasmejao bez humora uz jednu izdignutu obrvu i izvadio palac. Pomazio me je po obrazu skoro pobožno, znala sam da je dostigao svoju granicu izdržljivosti i takvu odlučnost nikad nisam videla na njemu.