Ares
Nakon posete princa od Velsa, Bjanka se udaljila. Nije jela dobro, nije spavala i gledala je kroz mene kad bih joj se obratio. Jednostavno bila je tu ali nije bila prisutna. Uveče kad legnemo u krevet koristila je svaku priliku da se popne na mene i jebe me do poslednje trunke snage kao da sutra to nećemo opet raditi. Razumeo sam je, donekle. U pitanju je bila ogromna količina love. Toliko ogromna da nisam uspeo za sve ove godine ni deseti deo toga da zaradim. Bila bi luda da prepusti taj novac tek tako Arnoldu. No to je otvaralo drugo pitanje a to je brak sa ko zna kim koji joj je on postavio kao uslov. Razvodi među pripadnicima kraljevine su bili mogući ali vrlo teški. Sve je bilo mučno, javno i prljav veš je iskakao od svuda. Znao sam da je to poslednja stvar koju bi Bjanka želela za sebe ali nije htela ni da se odrekne novca. Što je mene stavljalo u groznu situaciju. Kad sam prvi put čuo da je Arnold tražio brak sa nekim seronjom nasmejao sam se od srca jer je to bila poslednja stvar koju sam mislio da bi Bjanka uradila. Ona je bila toliko tvrdoglava da sam bio siguran da bi pre pila vodu iz bare do kraja života nego pristala na tako nešto. No, kako su dani prolazili i kako sam je posmatrao više nisam bio tako siguran.
Ležali smo u krevetu nakon što sam je doveo do četiri orgazma i obično bi oboje zaspali u roku od par minuta međutim njene oči su bile širom otvorene i znao sam da razmišlja samo o tome. Arnoldova poseta je uzela svaku njenu misao i mislim da je kroz nekoliko dana smršala par kilograma.
- Koliko bi dece voleo da imaš? - okrenula se ka meni i pomazila me po obrazu. Glas joj je drhtao i znao sam da je ovo sranje tek počelo.
- Dvoje. Dečaka i devojčicu.
- Ja bih želela četvoro. Oduvek sam se zamišljala kao mama tri dečaka i jedne devojčice.
- Kao Bekamovi. - makar sam je nasmejao.
- Na primer. Bićeš odličan otac jednog dana ljubavi. I suprug. I srce mi se slama jer... - nisam mogao to da slušam. Nisam ni hteo. U mojoj glavi nije postojala opcija da ne budem sa Bjankom. Znam u kakav smo dogovor ušli ali to je bilo pre godinu dana i tada se nismo osećali kao sada. Voleo sam Bjanku previše da bih odustao od nje makar me Arnold ucenjivao svim i svačim.
- O čemu govoriš Bjanka? Kakav suprug? Kakav otac? Tebe ne mogu da oženim iz zakonskih razloga očigledno. Prema tome ne planiram da se oženim nekom drugom ženom sigurno. Sa tobom sam i uz tebe sam. Makar imao osamdeset godina i disfunkcionalan kurac.
- Ne mogu da ti rodim dete Ares.
- Znam to. Ne moraš.
- Nismo se tako dogovorili Ares. Kad smo započeli ovo znali smo da će doći dan kad ćemo morati sve da prekinemo. - naravno ona je opet počela da plače a ja sam zurio u nju kao da nisam razumeo nijednu reč koju je izgovarala. Ovo sranje mi se uopšte nije dopadalo.
- I ti hoćeš da mi kažeš da je taj dan došao?
- Ne. Još uvek ne.
- Tako sam jebeno i mislio Bjanka. Tad kad smo razgovarali nismo imali jebenog pojma da ćemo doći do ovde i da ćemo se zavoleti ovoliko. Meni ne trebaju brak i deca, samo želim da budem sa tobom Bjanka. Ne treba mi ni Arnoldov novac, ni novac tvoje mame ni tvoja titula. Želim tebe. Ako mora da bude ovako tajno do kraja mog života neka bude. Samo tebe želim jebote. - to ju je navelo na još jači plač.
- Mnogo te volim znaš to?
- Znam jebote, zato prestani da pričaš gluposti uredu?
- A ako se jednog dana pokaješ zbog dece?
- Ne mogu da se pokajem zbog nečega što nikad nisam imao. Da želeo sam ih ali želim tebe više. Ili sa tobom ili nikako. - zabila mi je lice u vrat i ubila se od plakanja. Skoro da sam zaboravio kako joj lice izgleda kad nije otečena od suza. Sve me je to žestoko nerviralo ali ovo je bila jedna od onih situacija u životu nad kojima čovek nema kontrolu. A onda mi je jebeno sinulo. - Da li ti...da li mi govoriš da ne možeš da pristaneš na život bez dece?