Ares
Sećam se da smo moj novi najbolji prijatelj Đovani i ja sedeli u lokalnom pabu i ispijali četvrto pivo. Dan ranije smo zaglavili kod mene u dvorištu do kasno, prekinuli smo se od alkohola i sutradan nisam znao kako se zovem. Tako da sam se ceo sledeći dan lečio od mamurluka i kad me je opet pozvao na pivo obećao sam sam sebi da neću preterati. Tako da smo sa džuboksa slušali Red Hot Chilli Peppers i staru dobru Otherside, oboje u svojim mislima kad je za naš sto sela devojka. I to kakva. Italijanka, crnka sa bob frizurom i ludačkim crnim seksi očima. Đovani ju je lupio po leđima kao što je imao običaj i mene a ona mu je prosiktala neku psovku na brzom italijanskom dok joj je prst bio uperen u njegove grudi sa crno nalakiranim noktom. Rekla je da se zove Violet. Rekao sam joj svoje ime i nasmešio joj se u nadi da je taj osmeh bio zavodljiv. Na moju neverovatno jebenu sreću, italijanka Violet i ja smo kliknuli na prvu i prirodno, isto veče me je odvela u svoj stan. U tom trenutku sećam se da mi je bilo tako svejedno šta će biti sa mnom i bio sam svestan da sam ovog puta ja plen ženama a ne obrnuto. Pre nego što me je odvela u svoj stan i popušila mi ga uz vrata, puno smo razgovarali. Svidela mi se stvarno, bila je zabavna, dobar sagovornik i izgledala je kao Megan Foks. Meni jebeno dovoljno. Od te večeri nastavili smo da se viđamo ali najčešće u društvu. Nakon što bismo zajedno sa Đovanijem i Matijasom obrnuli po turu, pokupili bismo se i otišli kod nje ili kod mene. Seks je bio dobar ali čudan. Bilo je strasti, oboje smo bili iskusni ali moje srce je bilo bolno zgnječeno i blokiralo me. No to nije bilo ni važno, svrha seksa je bio orgazam a mi smo ih imali.
Naravno, peripetija se kod Violet i mene javila svega dva meseca kasnije jer jebote, Violet je bila trudna. Nisam je jebao bez kondoma nijedan jedini put, to je jasno, tako da nisam sumnjao ni sekund da je dete moje ali nisam znao u tom trenutku šta da radim sa njom jebote. Violet je bila šokirana ali najviše srećna zbog trudnoće. Onda mi je ispričala da je bila u dugoj vezi, skoro deset godina i da ju je prevario pre nekoliko meseci nakon čega ga je ostavila i iselila se iz zajedničkog stana. Priznala mi je da ga voli idalje ali ne želi da se pomiri sa njim i nije imala pojma da je trudna u trenutku kad se upustila sa mnom u seksi druženja. Dok sam je slušao o bivšem, malo mi je falilo da joj se isplačem na ramenu i podelim svoju groznu sudbinu sa njom i kako me je Bjanka sjebala. Nisam to uradio a mi smo se dogovorili da nastavimo neobvezno da se zabavljamo. Međutim, kako je njena trudnoća napredovala tako sam uhvatio sebe da marim za nju pogotovu jer smo saznali da je bila trudna sa blizancima. Violet je imala dobra primanja, svoj stan i mali biznis koji je radila prema tome nije me nikako iskorišćavala. Ja sam je vozio kod doktora i išao sam po njene rezultate krvi ako je ona u tom trenutku radila. Bili smo sve u svemu prijatelji koji su se povremeno jebali ali smo prestali istog dana sa tim kad je njen stomak postao vidljiv. Nije da mi više nije bila privlačna ali jebote, nisam mogao da jebem trudnu ženu čija deca u stomaku nisu moja. Nije mi imalo smisla. Nažalost, slepac od njenog bivšeg se nije nigde pojavljivao tako da je Violet celu trudnoću izgurala sama uz moju i naših prijatelja pomoć i imao sam tu čast da je vozim i na porođaj. Čast ili ne, pukao joj je vodenjak dok smo kuvali večeru kod mene i morao sam da je odvedem u bolnicu. Nakon tri sata i bez lekova protiv bolova što mi je naglasila osamnaest puta, Violet je rodila zdrave blizance i dala im imena Damjano i Lira. Obzirom da ona nije imala nikoga od porodice, nekako smo se dogovorili da se ona sa bebama preseli kod mene i zajedno smo pazili blizance. Blizanci, Damjano i Lira. Bili su strava i bili su mi neizmerno dragi. Osim toga, prema Violet sam gajio duboko prijateljstvo i poštovanje jer je bila lavica ali bebe nisam nijednog trenutka doživljavao kao svoju decu jer jednostavno nisam mogao. U jednom momentu mi je prošlo kroz glavu da mi je Bog doslovno poslao životnu poruku u vidu Damjana i Lire ali bio sam tup i nisam mogao to da prihvatim. Želeo sam decu sa Bjankom ili nikako. No, Violet se polako oporavljala od porođaja, malci su napredovali i ušli smo u neku rutinu koja je svima odgovarala. Osim toga, opet sam je jebao jer više nije bila trudna a i bilo nam je dosadno kad bi uveče malci zaspali. Ona od mene nije tražila da ustajem kad i ona i da ih hranim ali zaista sam u to vreme bio emotivno nedostupan i radio sam sve to što bi svaki otac radio jer nije postajalo jebene šanse da se vežem za te bebe kao za svoje. Možda sam zbog toga bio loš čovek ali jebiga, tako je bilo.