27.

856 61 11
                                    

Bjanka

Par dana kasnije, Bali

Prva stvar koju sam uradila kad sam zatvorila vrata za kvazi zabrinutim Arnoldovim vozačem je da sam preslušala Arnoldovo i Natašino priznanje. Sve se čulo odlično i znala sam da je ovo i kraj i početak.

Ujutru sam jedva dočekala šest sati i odmah pozvala Džeka koji je rekordno brzo stigao u moj stan, prosledio kopiju prijatelju u policiji i rekao mi šta da radim. Sve je išlo u moju korist.

Detaljno sam se isfenirala, našminkala, obukla najbolje odelo i cipele i otišla u palatu kod kraljice. Kez mi je bio toliki da sam bila sigurna da ću imati upalu mišića u celoj faci. Moja tetka me je na sveopšte iznenađenje primila odmah. Zatražila sam da budemo same i sve joj rekla. I za maloletne i jedva punoletne devojke. I za nastrane seksualne preferencije njenog rođenog brata. I za Natašu i njenu umešanost u sve to. I naravno kako me je tukla. Kraljica me je posmatrala ravno, skoro nezainteresovano i rekla mi je da su to sve nagađanja i spletke protiv princa od Velsa. Gospodin, kavaljer, uglađeni princ, porodični čovek i ja njegova naopaka ćerka. Pa ova naopaka Bjanka je morala da uzvrati naravno i lagano sam joj bacila bombu od informacije i rekla da su priznali da su ubili moju majku. Ona je negirala i odmahnula rukom dok su joj se dragulji na njoj presijavali na Londonskom suncu. Ja sam izvadila još jednu kopiju snimka razgovora od sinoć a moja draga tetka je bila na ivici da eksplodira. Da li od bruke ili straha, stvarno mi se živo jebalo. Naravno, kraljica mi je oduzela diktafon i pripretila. Jebote, da li je ona bila svesna da je ovo dvadeset i prvi vek. Natezale smo se narednih par minuta i to se završilo sledećim dogovorom. Po prvi put u čitavoj istoriji kraljevske porodice neko je odbio otpust. Napravila je ugovor koji je pečatirala ona kao i svi drugi važni zvaničnici koje je umeđuvremenu pozvala i koji su se ubrzo pojavili. Na tom ugovoru piše da zvanično više ne pripadam kraljevskoj porodici i nemam titulu. Osim toga, razbaštinjena sam ali to se nije odnosilo na fond moje majke čiji se original dokument odjednom stvorio ispred mene i nikakav jebeni brak se nije pominjao. Takođe, država se odrekla ličnih stvari pokojne princeze Margaret i dobila sam sve. Čak i njenu četku za kosu koju sam joj poklonila za rođendan i koja je idalje na poleđini imala srebrnog jednoroga sa brkovima. Naravno, odmah je prekinut brak sa Mateom. Hteli su da to prođe bez njega ali ja nisam dozvolila. Insistirala sam da se seronja pojavi u njenoj kancelariji i vidi sve. Kad je ušao unutra mirisao je na kilometar i obukao je jedno od najboljih trodelnih odela. Ušao je ozaren u kancelariju a izašao kao poslednji slepac. Razveden, utučen i jebeno besan. Bingo glupane, igrao si se sa pogrešnom princezom. No, više nisam bila princeza a to je bio nerealno dobar osećaj. Ceo jebeni dan sam presedela u njenoj kancelariji i gledala kako dobijam sve ono što sam želela previše dugo. Kao šlag na tortu, dala sam im obećanje da cela afera sa Arnoldom neće izaći u javnost i da neću ići u policiju. Nisu mogli da mi traže više ništa jer jebote ko bi normalan sastavio ugovor o mom ćutanju o ubistvu princeze Margaret i to sa kraljičinim potpisom. Niko.

Prva stvar koju sam uradila kad sam napustila palatu kao konačno slobodna žena je da sam zaplakala iz sve snage. Nisam bila srećna ali sam osećala neizmerno olakšanje. Naravno, odmah sam se odvezla u policijsku stanicu gde su me Džek, njegov prijatelj policajac i moj advokat zajedno čekali. Podneli smo tužbu za ubistvo moje majke. I pomogli su mi da rešim pitanje mog novog prezimena. Postala sam Bjanka Margaret i totalno mi je bilo strava što umesto nekog fensi prezimena imam ime moje majke. Dobila sam istog dana ličnu kartu i pasoš i nacerila se kao dete sama za sebe.

Tog dana sam se vratila u svoj stan, spakovala nekoliko krpica i otputovala na Bali. Imala sam dvadeset devet godina, bila sam slobodna, finansijski stabilna i mirna. Bolelo me je idalje kao vrag kad god bih pomislila na Aresa ali dala sam sebi oduška nekoliko dana. Uzela sam isti apartman kao kad smo bili zajedno na Baliju. Sve sam radila i proživljavala kao onda samo sam ovog puta bila sama. Prijala mi je samoća iako sam je uglavnom mrzela ali puno stvari je moralo da se obradi. Pritom, moja borba na sudu sa Arnoldom i Natašom tek počinje i potrebno mi je bilo da se malo odmorim i nakrcam energijom.

Pali princWhere stories live. Discover now