Hepimizin bilinç altında farklı bir dünya vardır değil mi? Bazılarımız bunu kabul etmese de, ister istemez 'daha iyi' bir dünya, yaşam oluştururuz bilinç altımızda.
Tabi bu bazen tehlikeli, asıl gerçek dünyanın sonunun gelmesini sağlayacak derecede olabilir. Kendimizi fazlasıyla kaptırırız çünkü.
Oturduğu kontrol odasında raporları ayarlayan, kendine -sözde- bilim adamı diyen kişide bu tehlikeli insanlara dahildi.
"Denekleri hazırlayalım mı efendim?" Hemşire kıyafetleriyle, beyaz takımı ve dizlerine kadar uzanan eteğiyle içeri giren hemşire saygı amaçlı hafifçe eğildi.
Adam, hemşireye dönmeye tenezzül etmeden başıyla onayladı. "Denek 00'ı buraya getirin." Burnunun ucuna düşen gözlüğünü düzeltti.
"Derhal efendim." Kadın tekrar eğildi ve kontrol odasının kapısını kapatıp bodrum katına ilerledi.
Karanlık, yalnızca yüksekteki eski pencerenin kırık camlarından içeri giren güneş ışınlarının aydınlattığı bodrum katına gelmesiyle yüksek topukları yankılandı etrafta.
Yüksek topuk seslerinin gelmesiyle ayrı ayrı, bazılarının ikişer ya da tek kaldıkları orta boylardaki gri kafeslerin içinde bulunan çocuklar korkarak demirlere yaslandı.
Kadın elindeki dosyayı kolunun altına sıkıştırdı, önüne geldiği kafesin kilidini açtı. Her hangi bir yanlış hareketin olmaması için yanında bulunan güvenlikler tetikte idi.
"Selam denek 00." Kadın gülümseyerek elini, aralık dudaklarından gözüken tavşan dişlere ve bir kediyi andıran yüz hatlarına sahip olan 8 yaşındaki oğlana salladı.
Dün akşam sıcak yatağından kaldırılarak getirilen çocuk, kolunu tutarak kafesin dışına çeken kadınla korkarak geriye gitmeye çalıştı.
"Zorluk çıkartmadan çık şu lanet kafesten!" Baştan aşağı sim siyah asker kıyafetleri giyinmiş olan adam çocuğun saçlarından tuttuğu gibi kafesten çıkartarak beton zemine fırlatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5- STAR
Random"Bir son dakika haberi ile karşınızdayız. Evlerinizden çıkmamanız, güvence altında olduğunuzdan emin olunuz. Onlar geri döndü. Evet, yanlış duymadınız. Tehlike tekrar kapımızda. Şah damarımızdan bile daha yakın o kişilerin hastaneden kaçtığı haberin...