17.Bölüm"Al işte kırdın kırdın!"

1K 89 25
                                    

Bölüm Şarkısı;
Serdar Ortaç-Mesafe

Çok üstüme geldiler tamam mı?

Lütfen birazdan okuyacağınız şeylerden sonra beni yargılamadan önce bu cümleyi iyi hatırlayın. Çünkü gerçekten benim bam telime basmışlardı ve bende ipler tamamen kopmuştu.

Böyle bir arama geçmişi ve mesaj trafiği yoktu. Kızlar benim sevkiyat birimine düzenlediğim çıkarmayı duymuş ve delirmişlerdi. Yazılan yüzlerce mesajı okudum, çağrıyı gördüm ama tek birine bile cevap vermedim.

Evet ben Ferit ile beraber harika bir gece geçirmiş ve finalini harika bir öpücük ile taçlandırmıştım. Halen bu büyünün etkisindeydim. Çünkü kısa bir dudak teması ile başlayan öpüşmemiz,   birden alevlenerek tutkulu bir hal almıştı ve biz neredeyse ayrılamamıştık. Dizlerim halen tutmuyordu ve kızlar umrumda bile değildi.

Hemen hemen hepsi aynı şeyi yazmıştı zaten.

"Neden yaptın bunu Seyran?"

"Bize neden söylemedin Seyran?"

Herkes yaptıklarımda mantık arıyordu ama ben mantığımı rafa kaldıralı çok uzun olmuştu. Kimsenin sorusuna kızmadım gerçekten, çünkü hiç biri batmadı sadece tek bir mesaj hariç.

Esra'nın "Sen ne yaptığını sanıyorsun?" yazdığını görünce kan beynime sıçradı.
O kadar yazılan şeyi umursamayan ben bu cümleyi cımbızla seçtim.

"Canım istedi yaptım." yazarken ikinci kez düşünmedim ve ortalık kaynadı gitti o saatten sonra.

"Ne demek canın istedi?"

"Seyran sen delirdin mi?"

"Umarım herşeyin bir oyun olduğunu unutmadın"

"Yoo gayet farkındaydım. Herşey oyun olabilir ama ben oyuncak değilim"

Bir iş gününde beni bekleyen onlarca dosya ve mail varken, oturmuş kızlar ile laf dalaşı yapıyordum.

"Bunu bize nasıl söylersin?"

"Seyran ne demek bu?"

Görmüyorlardı, ona nasıl kapıldığımdan bihaberlerdi. Evet herşeyin bitmesine 5 gün vardı ama yüreğime bunu anlatamıyordum.

"Bize nasıl bildirmezsin bunu Seyran?"

İşte geliyordu... İçimde tuttduğum ne varsa kusmaya çok yakındım.

"Bilmediğiniz o kadar şey varki bu diğerlerinin yanında hiç kalır" dedikten sonra da durdurmadım cümlemi devamını getirdim.

"Mesela Esra'nın aslında Ferit ile Bülent bey'in akrabasını olduğunu biliyor  muydunuz?" diye yolladım elimdeki bombayı ve ilk beş dakika kimse cevap veremedi. Sonrasında oklar benim üzerimden ona döndü.

"Ne? Ne? Ne?"

"Esra????"

"Ohaa!"

Baktım Esra mesajları okuyor ama cevap vermiyor ikincisini de peşi sıra yolladım.

"Ve halen görüşüyorlar, geçen gün Ferit onun ofisinden çıktı"

Grupta kopan kıyameti saniyesi saniyesine takip ediyordum ama arasıra ne yazık ki gelen telefonlara bakmak zorunda kalıyordum.

Esra kendi çapında "Yanlış anlaşılma" deyip durumu toparlasada yapamıyordu. Kızların ateş püskürüyordu.

"Seyran'da sizden gizli Ferit ile bir kaç kere daha randevuya çıktı" diye bana bok attı ve ortalığın içine iyice sıçtı.

Playboy Yok Edilmeli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin