7.Bölüm "Alo 182"

996 55 15
                                    

Bölüm Şarkısı;
Aşkın Nur Yengi- Ay benim deli gönlüm yaralı kuşa benzer

Öncelikle şunu söylemeliyimki anlattığım şeylere kızlar çok bozuldu. Bunu yazdıkları mesajlara dayanarak değil, yüzlerine bakarak çok rahatça söyleyebiliyordum. Çünkü öğlen saatlerinde hepsi toplanıp,benim ofisime gelmiş ve benden dün gece ile ilgili ayrıntıları dinliyorlardı ama duydukları şeyler hiç hoşlarına gitmemişti. Özellikle Selcan'ın morali fena bozuktu. Böyle olacaklarını bilsem hiçbir şey anlatmazdım ama beni bu oyuna onlar sürüklemişti.

"Vay be Ferit dürzüsüne bak sen" dedi Aslı dudaklarını aşağıya doğru bükerek. Deminden beri hakaretlerin bini bir paraydı.

"Ben geçen sene çok kötüyüm, lütfen beni hastaneye yetiştir Ferit dediğim zaman bile taksi çağırdı it!"

Onlar böyle dedikçe sanki ben suçluymuşum gibi ezilip büzülüyordum.

"Kızlar bu neyi açıklar biliyor musunuz?"dedi Esra. O an beş kadında birbirine baktı. Ay neyi açıklar lütfen biri bana da söylesindi.

"Bu şerefsiz iddiayı kazanmayı çok istiyor" dedi Selcan. Geldiğinden beri ilk defa konuşmuştu.

"Ve..."dedi Esra yine kızlara tek tek bakarak.
"Bunun için herşeyi yapmaya hazır!"

Kızların hepsi Esra'yı kafalarıyla onayladı. Esra uzun zamandır grubun liderliğini göğüslemişti çünkü aralarında en soğuk kanlı, en sinsi ve en akıllıları oydu. Hani şu asla düşman olmak istemeyeceğiniz tiplerdendi.

"Ya zamanı çok az yada iddiada mevla bir hayli büyük" diye devam etti konuşmasına.

Acaba Ferit benim için ne kadar süre istemişti? Beni kolay lokmamı görmüştü? Peki bu iddia meselesini hiç duymasaydım düşer miydim onun ağlarına, kapılır mıydım ki cazibesine?

Bu sorular aklıma dünki elimi tutup, öpmesini getirdi birden. Karnımın kasılışı, elimin karıncalanması en kötüsüde kalbimin göğüs kafesimi dövmesi!
Vücudumun böyle tepkiler vermesi kendime olan güvenimi sarsıyordu işte. Dik bir duruşla hayır ben Ferit'e hiçbir şekilde kanmazdım diyemiyordum!

"Ne yapacağız Esra sen onu söyle?"

Esra bu sözün üstüne hemen konuşmamış ve beni baştan aşağıya süzmüştü. Yine beni fahişe gibi giydirmeye çalışacaksa avcunu yalardı.

"Kızlar? Seyran'ın anlattığı olayda bir tane fazlalık var fark ettiniz mi?"

"Ne fazlalığı?"

"Yani Seyran sağ olsun orada hiç yer almaması gereken ama yer aldığı içinde Ferit'i telaşlandıran biri?"

Ben dahil tüm kızlar Esra'nın sorusuna hep birlikte şöyle yanıt verdik.

"Mehmet bey mi?"

"Evet! Ferit zaten zamanı az iken birde başka birinin dahil olmasından korktu ve gece yarısı ondan gitti!"

"Ne yani Mehmet bey'i tehdit olarak mı gördü?"

"Evet! Seyran şimdi durduk yere gönlünü ona kaptırırsa birde Ferit oradan söküp almakla uğraşacaktı"

Dün bana Mehmet bey'i tercih ettim diye kızıyorlardı bugün ise iyi bir hamle olarak görüyorlardı. Bu kızların ipiyle kuyuya inmekte ne derece doğruydu emin olamıyordum.

"Nereye varmak istiyorsun Esra?"

"Bu işi onun için olabildiğince zorlaştıralım. Bırakalım Ferit ilk defa bir hikayede ikinci erkek olsun"

"Bir dakika bir dakika!"diye işaret parmağımı kaldırarak girdim araya.
"Ne demek bu? Mehmet bey'i dahil etmeyeceğiz değil mi bu olaya?"

"Etmeyeceğiz tabiki sadece Ferit öyle sanacak!"

Playboy Yok Edilmeli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin