8.BÖLÜM:GAZİANTEP YOLU

38 16 2
                                    

Artık Antep'e doğru yola çıkmıştık. Aral neredeyse üç saatten beri araba kullanıyordu. En sonunda bir benzinliğe girdi.

A- birinin beni koruması lazım ki depoyu fulleyelim.

D- ben korurum kardeşim.

A- bir kişi daha gelse iyi olmaz mı?

İ- ben gelirim!

K- ya ben gelirdim.. de bu seferlik İzgi'ye bırakıyorum.. güle güle git güzel kardeşim.. hağğ.

İ- bende sana dramacı diyeceğim Kaan.

A- hadi gidelim o zaman

Yanımızda olan silahları Deniz ile aldık ve Aralın sağını,solunu korumaya başladık. Evet etrafımızda zombiler vardı ama bizi görmedikleri sürece sıkıntı yoktu. Aral depoyu doldururken biraz ses çıkardığı için iki zombi geliyordu.

İ- Deniz elindeki silahı bırakıp bıçağı al. Daha fazlasını üzerimize çekmeyelim.

D- haklısın. Ama bence önüne bak geliyor çünkü!

Bıçağımı aldım ama çok korkuyordum. İlk defa bir zombi bana bu kadar yakın olacaktı. Resmen elim titriyordu. Aslında elimin titremesi bir yandan da işime geldi. Çünkü yanlışlıkla bıçağı alnının ortasına saplamıştım. Kan ve beraberinde garip bir sıvı elime akarken Deniz çoktan işini bitirmişti.

A- tamam hadi gidelim!

D- hadi.

Arabaya bindik ve yola devam ettik. Biliyorduk birkere daha uğrayacaktık benzin için ama yinede birkaç kilometre gidebilirdik.

Yaklaşık beş saattir yoldaydık ama doğru yolu bir türlü bulamıyorduk. Çünkü internet yoktu bunun için yola telefondan da bakamıyorduk. Ayrıca ilk defa Gaziantep'e gidiyorduk.

Kaan ve Harun ağabey uyuyordu. Papatya ve Sinem camdan etrafı seyrediyordu. Buse'yi göremiyordum. Aral hala yolu bulamadığı için sinirliydi. Ben derin ve saçma düşüncelere dalmıştım. Deniz ise telefonu ile oyalanıyordu. Elanur ise sanırım indirdiği müzikleri dinliyordu. Bu kızın umursamazlığı keşke bende de olsaydı.

B- off bir türlü bulamadık şu yolu!

İ- çok garip değil mi?

A- Ne garip değil mi?

İ- Dünya'nın içindeki tüm düzen bozulmuşken uzayda insanların yaptığı araçlar hala yol alıyor ve orada herşey yolunda. Bana çok garip geliyor. Biz burada bu kadar olumsuzluk yaşarken orada hiçbirşey yok...

P- İzgi senin bu düşüncelerin beni düşünmekten delirtiyor. Şimdi bana da garip geliyor. Garip ve ürkütücü.

D- aslında ürkütücü olan tek şey benim için İzgi'nin burayı bırakıp uzayı düşünmesi. Nereden geliyor aklına böyle şeyler?

İ- küçüklükten beri uzay,evren..ne bileyim dünya dışı herşey benim dikkatimi çok fazla çekiyor. Çok ilginç,gizemli ve bir o kadar da güzel şeyler var. Tabi korkunç olanlar da ayrı. Bu güzellikler ve korkunçluklar bir araya gelerek şaheser oluşturuyor resmen.

S- biraz bize de bahset o zaman. Benim hiç dikkatimi çekmedi böyle şeyler. Ama şu anda merak ediyorum. Hadi ama önce korkun olandan başla.

İ- mesela kara delik. Büyük bir yıldızın patlaması ile oluşan ve herşeyi yutan birşey. Ve kimse o şeyin içinde ne olduğunu bilmiyor. Işık dahil herşeyi yutuyor. O kadar güzel, parlak ve çekici bir yıldız böyle bir canavara dönüşüyor.

E- güzellikler peki?

İ- nebulalar. O kadar güzel ve ihtişamlı şeyler ki görürsen büyülenirsin. Tabi çeşitleri var ama salgından olsa gerek aklımda değil. Yani uzayda yaşayabilecek olsaydım yaşardım. Düşünsenize yukarıda hala o araçlar dönüyor. Ayrıca başka galaksiler,başka gezegenler her zaman keşfedilebilir.

BÜYÜK TEHLİKE: ZOMBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin