25.BÖLÜM: ZOMBİLERİN ARASINDA YAŞAM

37 9 0
                                    

Biraz daha konuştuk. Bir türlü konuşmayı bırakamıyorduk. Onu dinlediğim her dakika ona daha çok aşık oluyordum.

İ- Aral,

A- İzgi.

İ- seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?

A- biliyorum ve ben de seni çok seviyorum.

İ- sence bizimkiler burada kalma fikrine ne derler?

A- kalmak istemeyebilirler.

İ- o zaman biz de gideriz.

A- oraya gidersek bizi karantinaya alacaklar. Muhtemelen orada Türk askerler de vardır. Bunun için zorluk yaşayacağımızı düşünmüyorum.

İ- o zaman neden burada duralım ki? Gideriz.

A- bencede ya. Sabah herkesi uyandırır çıkarız. Bir saat falan kaldı zaten gideceğimiz yere.

İ- saat kaç?

A- bilmiyorum ki. Ama şu an biraz erken. Bir saat sonra uyandırırız onları.

1 saat sonra..

A- İzgi uyan güzelim gideceğiz.

İ- gidecek miyiz? Aa ben uyumuşum yaa.

A- ahaha, günaydın.

Herkesin beni beklediğini anlayınca aceleyle kalktım. Hemen evden çıktık ve arabaya bindik. Aral ve ben öndeydik.

İ- Aral hiç uyumadın,uykun yok mu? Arabayı kullanmak dikkat ister.

A- yok yok.

D- şimdi gerçekten kurtulacağız öyle mi? İnanamıyorum.

K- yav off bee! Uykum var uykum! Sus bi! Sabahtan beri karı gibi dır dır dır, şu yanındaki kız bile senden az konuşuyor utan be!

D- Kaan git zıbar ne bok yiyiyorsan ye, tepemin tası atıyor bak!

Cümlesini tamamlamadan Kaan uykuya geçmişti bile. Komik.

                                                         ...

Yaklaşık bir buçuk saat sonra Türk bir asker ile konuşuyorduk.

A- içimizde ısırılan veya hasta olan yok, neden karantinaya alınacağız?

Asker- prosedür böyle ben birşey yapamam Aral. Hadi geçin arabaya götürelim sizi.

Karantinayı kabullendik ve arabamıza binip onları takip ettik. Daha sonra bir yerde durduk ama benim böyle anlattığıma bakmayın bayağı bir yol gittik. Biz çıktığımızda gün yeni doğuyordu, vardığımızda gün batımı tam karşımızdaydı.

Asker- hadi erkekler şu hücreye, kızlar siz de şuraya. Türkler ile özellikle ben ilgileniyorum. Adım Can. Çağırırsanız gelirim. Zaten sizden başka hiç kimse gelmedi. Şimdilik size iyi dinlemeler.

Konuşurken bir yandan da kapılarımızı kapatmıştı. Biz de kızlarla kutlama dedikodusu yapıyorduk.. Kaan bağırarak bölene kadar.

İ- aynen işte ondan sonra da bize gelip siz yanlış yaptınız dedi mal mal.

K- KIZ GÜNAH GÜNAH ALLAH'IN CÜCESİ!

İ- METE BENİM YERİME ŞUNA VURUR MUSUN? ARKADAŞLARI KIYAMIYOR DA!

O enseye inen tokadın sesini duyunca içimdeki yağlar eridi.

K- HÖŞ HAYVAN!

M- Ben yapmadım İzgi yanında olsaydı o yapacaktı.

BÜYÜK TEHLİKE: ZOMBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin