8.bölüm

3 1 0
                                    

Beni tutan elin sahibini görmek için arkamı döndüm. Araldı.

Aral- İzgim..

İzgi- Aral?

Aral- biraz konuşalım mı?

Ben daha konuşmayı nasıl başlatacağım diye düşünürken o konuşmayı "İzgim" diye başlatmıştı.

İzgi- ne hakkında?

Aral- emin misin?

İzgi- neyden?

Aral- ayrılmak istediğinden.

İzgi- hayır. Hatta istemiyorum.

Aral- o zaman neden bunu yapıyorsun bize?

İzgi- ilk başta bir yanılgı yüzünden yapıyordum. Şimdi sana zarar verdiğim için senden uzak duruyorum.

Aral- ne demek sana zarar verdiğim için?

İzgi- Aral ben sana istediğin güveni sağlayamam. Ben sürekli insanın ailesi bu kadar kötüyse başkaları neler yapmaz kafasındayım. Çıkamam o kafadan.

Aral- düzeltebiliriz.

İzgi-sanmam. Çok zor kırılırsın. Yorulursun. Mutsuz olursun.

Aral- İzgim sen yeter ki yanımda ol güzelim inanki yorulmam, kırılmam. En başta demedim mi sana?

Gözlerim dolu doluydu.

İzgi-dedin. Ama...

Aral- ama ne?

Sıkıntılı bir nefes verdim.

İzgi- bilmiyorum öyle işte.

Yavaşca yaklaştı ve beni kollarının arasına aldı.

Aral- hepsi sadece senin inandığın gerçek olmayan düşünceler tamam mı?

Sanırım azıcık ağlıyor olabilirdim.

İzgi- senden ayrılamam ben.

Aral- donuyorsun.

İzgi- olabilir.

Aral- İzgi neresi olabilir? Şuan temmuzun ortalarındayız farkında mısın?

İzgi- hee şey evet.

Gün doğana kadar oturduk ve konuştuk.

Aral- ne güzel bir manzara.

İzgi- evet. Öyle.

Birkaç saat sonra diğerleri de uyanmıştı. Biz ayılalım biraz hava alalım falan derken bizim geldiğimiz yolun tersinden bir araba geldi.

İçinde iki kız üç erkek vardı. Erkeklerden biri arabadan inerken Selin'in kısık sesini duydum.

Selin- vay anasını!

İzgi- n'oluyor?

Selin- kaçalım!

Bizim kaçmamıza fırsat kalmadan çocuk bize silah doğrulttu.

Çocuk- nereye!? Kaçamazsınız. Aranızdan biri hareket ettiği an sıkarım.

Selin- derdin benimle. Bırak onları gitsinler.

Arabanın arkasındaydım. Yavaşça kimse beni görmeden eğildim. Aral beni görmüş çıkmamam için işaret ediyordu.

Çocuk- yok yaa!? Daha fazla denek daha fazla şans demek. Şimdi hepiniz biniyorsunuz arabaya!.

Ben tam beni görmedi diye biraz rahatlarken arabadaki bir kız indi ve arabaya doğru geldi. Tabi arkasına doğru ilerledikçe içimdeki heyecan artıyordu. Kısık bir sesle kendi kendime söylendim.

BÜYÜK TEHLİKE: ZOMBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin