19.BÖLÜM: ARKADAŞLAR ARASI

40 11 0
                                    

K-ne hale getirdiniz lan kızı. Oğlum ama en çok Deniz'e kırılmış.

D- neden en çok bana? Aral onun sevgilisi değil mi? Ona kırılması gerekmez mi?

A- benden bekliyordu ama senin söylediklerin biraz ağırdı sanki.

S- aslında hepimizde hata var. O sadece bizi düşünüyordu.

A- ben yanına gidiyorum. Bu gece onunla kalacağım.

Kalktım ve İzgi'nin odasına gittim. Yorganı kafasına kadar çekmiş uyuyordu. Çok tatlıydı. Yorganın bir kenarını kaldırdım ve yanına uzandım. Daha sonra üstünü iyice örtüp ona sarıldım ve uyumaya başladım.

İZGİDEN:

Sabah uyandığımda Aral yanımda uzanıyordu. Dün ben çıktıktan sonra ne oldu hatırlamıyordum. Sanırım herşeyi düzeltmiştik. Ona sarıldım. Kendimi kötü hissediyordum. O da bana sarıldı ve saçıma bir öpücük kondurdu. Ona daha sıkı sarıldım.

A- İzgi?

İ- Aral?

A- oh. Tamam hatırlıyorsun.

İ- neyi?

A- boş ver. Bana hala kızgın mısın?

İ- ben sana hiç kızmadım. Sadece dün biraz kırıldım. Ama sanırım  sizi çok kırdım.

A- hayır güzelim. Ben seni hala çok seviyorum. Hiç kırmadın beni. Haklıydın.

Biz konuşurken kapı çaldı.

K- Arkadaşlar geliyorum! Yatıyor musunuz? Uyanık mısınız? Bak geliyorum kızmayın bana.

İ- Gel gel.

Kaan içeri geldi ve elindeki hap ile suyu bana uzattı.

İ- ne bu şimdi? Beni zehirlemeye mi karar verdiniz? Haha.

K- Sinem dün çok sinirliydi başı ağrıyordur al götür dedi. Annesi eczacıymış.

İ- he yok. Gerek yok. Fazla hap kullanmıyorum.

A- bir dakika. Ver bakayım sen şu kolunu.

İ- ne olmuş koluma?

Aral hırkamın kolunu dirseğime kadar çektiğinde gördüğüm şey beni şok etmişti. Kolum boydan boya kesikti.

A- İzgi bu ne?

İ- bilmiyorum. Bu sefer yapan ben değil- ben dün geceyi telefonumu aldıktan sonra olanları hatırlamıyorum.

K- ağacın yanında kolunun bahsi geçmişti. O zaman olmalı. Hatırlamaman normal. Adını bile cüce sanıyordun.

İ- ciddi misin? Vay be, uzun zaman sonra ilk defa böyle oluyor.

A- uzun zaman sonra derken? Bu önceden de oluyor muydu?

İ- evet. Ay aman tamam ya. Hadi içeri gidelim.

Aral ile kalktık ve içeri gittik. Kaan da hapı atmak için mutfağa gitti. İçeri girdiğimizde herkes bana bakıyordu. Hepsiyle göz göze gelince kafamı eğdim.

B- hatırlıyor mu?

A- evet.

D- peki dün olanları?

A- dün gece sadece dışarıda geçen kısmı hatırlamıyor.

D- İzgi sadece çok gerilmiştim özür-

Sözünü kestim.

İ- şöyle bir anlaşma yapalım mı? Benden özür dilemek yerine sarılın? Ben birisi benden özür dileyince kötü hissediyorum.

BÜYÜK TEHLİKE: ZOMBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin