3.BÖLÜM: KAÇMA PLANLARI

82 17 2
                                    

Aral bunu okuyunca ikimizde sevinçten havalara uçtuk. Kaçabilecektik ama önümüzde şöyle bir engel vardı. Nerenin nasıl durumda olduğunu bilmiyorduk ve en tehlikelisi de buydu. Gaziantep'e giderken önümüze bir yığın zombi çıkma ihtimalini bile düşünüyordum.

İ- Aral ama Gaziantep buraya çok uzak. Hele ki böyle bir durum için. Nasıl yolumuzu bulacağız. İlla ki tehlikeli yollar vardır. Bizim güvenli yolu bulmamız gerekiyor.

A- Doğru diyorsun ama zaten oraya tek bir güzergahtan gitmeyecek miyiz? Kendimizi korumayı öğrenelim yeter. Gerekirse onlarla silah olmadan bile savaşmayı öğrenmeliyiz.

Tam bende cevap verecektim ki aşağıdan Lale'nin sesini duyduk.

L- İzgi! Neredesin?

İ- Buradayız merak etme. Şu durumda kaçacak halimiz yok ya.

L- Burada YIZ derken?

A- Beni unuttunuz herhalde. Tamam şimdi herkesi uyandırın size çok iyi haberlerimiz var gibi.

İ- Tamam o iş bizde. Hadi Lale gidip şunları uyandıralım.

Lale ile teker teker herkesi uyandırmıştık. Ama bizi zorlayan üç kişi vardı onları uyandırmak için yanlarına gittim fakat üçü birden bağırmaya başladılar.

E- Uyumak istiyorum yaa!
S- Uyumak istiyorum yaa!
B- Uyumak istiyorum yaa!

İ- Ya bir uyanın kaçmanın yolunu bulduk.

B- Ciddi misin? Nasıl?

A- Evet çok ciddiyiz. Kaçmanın yollarını bulduk.

D- E anlatın o zaman. Nasıl kaçacağız bu cehennemden?

E- Arkadaşlar biraz sessiz lütfen. Unutmayın dışarıdaki yaratıklar sese duyarlı.

P- Keşke alt katta olmasaydık.

İ- isterseniz yukarı çıkabiliriz. Korkuyorsanız.

P- iyi olur. Bu hırıltıları direkt duymaktansa yukarı çıkmayı kabul ederim.

Hep beraber yukarıya çıktık ve en geniş oda olan annem ile babamın yatak odasına girdik. Herkese herşeyi anlattık ve fikirlerimizi söyledik. Ama bizde eksik olan birşey vardı. Dövüşmeyi Buse'den başka kimse bilmiyordu.

İ- arkadaşlar bence servis ile bir ormana gidelim orada zaten başımızın çaresine bakarız. Hem orada çok zombi de yoktur. Ses çıkarınca korkmamıza gerek kalmaz. Şöyle yapacağız: yemekleri servisin en arkasına yerleştirelim daha sonra pencere kenarlarına ve kapının ağzına silah kullanmayı bilenleri yerleştirelim. Yanlarına da bilmeyenleri oturturuz. Zaten Harun ağabey şoför koltuğuna geçecek. Aklında soru olan veya kabul etmeyen var mı?

Kısa bir sessizlik olunca bana sinirlendiklerini ve kabul etmediklerini düşündüm ama daha sonra hepsi beni kafasıyla onaylayınca rahatlamıştım.

Bütün kızlar eşlayaları bir bir ve silahı ile bizi koruyan Deniz'in eşliğinde arabaya yerleştirirken diğerleri silahları ve bizi koruyacak şeyleri seçip hazırlıyorlardı. Aslında bugün çıkmayacaktık ama yinede hazır olmak istiyorduk. Bizim ormanda villa gibi bir evimiz vardı. Oraya gidecektik ve Buse bize bir yandan dövüş eğitimi verirken Kaan silah kullanmayı öğretecekti.

Biz bu işleri yapana kadar akşam olmuştu bile. Artık biraz dinlenmemiz gerekiyordu.

İ-bugün hepimiz çok iyi işler çıkardık bence. Yarın kaçmak için hazırlanmaya başlayacağız.

L-çok heyecanlı, hayatımda ilk defa böyle birşey yaşıyorum.

K-aynen biz zaten Allah'ın her günü zombilerden kaçıyoruz değil mi çocuklar!

BÜYÜK TEHLİKE: ZOMBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin