İ- şuralarda bir yerde ilk yardım kiti olacaktı getirsenize. Acıyor mu Buse?
B- biraz. Sıkıntı değil ya.
Deniz bana kiti verdi. İçindeki ilaç ve sargı bezini alıp bıraktım. İlk önce ilacı temiz bir pamuk yardımı ile sürdükten sonra yarayı sardım.
İ- bir kaç gün sonra geçer.
B- teşekkür ederim.
K- hayır ben anlamadım bu kız ısırılmadı mı? Nasıl dönüşmedi de geldi?
E- belki de biz yanlış gördük. Sadece yaralanmıştı. Keşke Papatya onun bu halini görseydi. Ölmeye değmeyeceğini anlardı en azından.
S- aynen. Ödüm koptu yaa!
İ- Aral sen iyisin değil mi? Bıçak bir yerine değmedi?
A- yok yok. İyiyim ben güzelim sen endişelenme.
Aral'ın yanına gittim ve ona uzun zamandır sarılmadığım gibi sıkı sıkı sarıldım. O da bana sıkı sıkı sarıldı.
A- endişelenmeni gerektirecek birşey yok güzelim. Tamam mı?
K- bakın aklıma ne geldi. Şu büyük alışveriş merkezlerindeki eğlence salonları güvenlidir. Oraya gitsek?
D- gece gece şu olaydan sonra aklına bu mu geldi kardeşim!?
K- evet. Ne var ki bunda?
S- kızın halini görmüyorsun herhalde?
K- yoo görüyorum?
D- beni deli edecek bu çocuk ya.
İ- neden olmasın? Aslında çok iyi bir fikir bence.
K- aferim kız cüce.
S- İzgi siz abi kardeş kafayı yediniz herhalde?
İ- arkadaşlar birde şöyle düşünün. Dışarıdakiler sadece biraz sinirli insanlar o kadar.
A- Deliler sizi. Ee nereye gidiyoruz?
D- sen de mi? Aşk başına vurdu herhalde Aral?
A- hayır. Eğlenmek bizim de hakkımız.
S- ya Allah aşkına söylesenize bana orada elektriği nereden bulacaksınız? Neredeyse herşey elektrikli.
İ- bunu unutmuşum.
K- ben de.
E- e hadi herkes iyiyse yatalım artık.
Herkes tekrar yerine geçti. Kaan ve ben hariç. Çok sıkılıyorduk ve ne elektrik vardı ne telefonlarımız. Daha sonra Sinem'in telefonuna bildirim geldi. Daha ben ne olduğuna bakamadan yüksek bir helikopter sesi geldi ve düşen haritalar pencereden göründü.
İ- arkadaşlar uyanın sanırım güvenli bölge hazır.
E- ya bir uyutmadınız.
D- bırak şimdi uykuyu hadi gidelim. Ama yanımıza ne olur ne olmaz diye erzak ta alalım.
Hepimiz fenerlerin ışığında lazım olabilecek şeyleri topladık ve arabaya koyduk. Artık yola çıkmaya hazırdık.
İ- bak şimdiden söylüyorum. Birisine güvenmek, onun istediği yere gitmek, ya da ihanet etmek yok! Duydunuz mu beni!
K- kız cüce sakin ol biraz.
İ- bunu her defasında söylememe rağmen yaptığınız için söylüyorum!
A- bence hepimiz artık dersimizi aldık güzelim. Kim sürüyor?
İ- ya kızlardan kimse mi bilmiyor araba sürmeyi? Biri bizi temsilen geçsin şuraya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK TEHLİKE: ZOMBİ
Fantasiabilim kurgu ve macera severler, buraya! Arkadaşım Aral ile hayatta kalmayı başardık. Hikayemizi şimdi size anlatmak istiyorum.bizim yaşamamız kolay olmasada size iyi okumalar!