A- dinliyoruz.
S- benim İzgi'ye kızgın olma sebebim, ben yetimhanede büyüdüm. Bir dönem o gelmişti ve onun geldiği dönem cezalar başımdan eksik olmamıştı. Ve bu sınıfa geldiğimde yine İzgi'yi gördüm ve yine başıma kötü şeyler geldi. Bu kız belanın ta kendisi ama bağlıyor insanı kendine. Kızgın olsan bile bırakamıyorsun.
K- bir dakika, İzgi yetimhaneye mi gitti?
S- evet. Ama onun sayesinde yeni bir aile buldum.
A- bundan bize bahsetmemiştin.
İ- gerek yoktu çünkü.
S- o zaman sıra Buse'de.
B- benim kendimi korumayı öğrenmemin sebebi okulda çok fazla zorbalığa maruz kalmam.
K- nasıl? Ben hiç görmedim?
B- görmene gerek var mıydı? Neyse sıra Elanur'da
E- benim çok fazla konuşmamamın sebebi küçükken konuşma şeklim ile dalga geçilmesi.
D- nasıl konuşuyordun ki?
E- hızlı ve peltek. Sıra İzgi'de.
İ- beni en sona bırakın. Aral sen söyle bakalım.
A- ben herşeyimi anlattım. Ben birileri gibi saklamadım. Deniz konuş bakalım.
D- ben de aslında Ela'yı seviyorum.
E- ne!?
D- seni seviyorum.
E- bunu daha sonra konuşacağız.
K- biliyordum lan!
D- Kaan sen konuş lan!
K- benim komik olmamın sebebi... komik olmam. Kim kaldı? Heh konuş kız kardeşim.
İ- yetimhaneye gittiğimde senin ceza alman benim suçum değildi Sinem. Yanında dolaşıp güvendiğin çocuktu olanların sebebi. Ve aslında sizden sakladığım bir şey daha var.
B- e çatlatma insanı söyle hadi.
İ- hani o evden kaçtığımız gün var ya, işte o gün çantamda bir not buldum. Ama size söylemek istemedim. Hepimiz yeterince korkuyorduk zaten.
A- sen de korkuyordun. Ayrıca bunu bizimle paylaşmalıydın. Nerede şimdi o not?
Çantamdan notu çıkardım ve onlara verdim. Okumaya başladılar.
NOT:
Ormanda dolaş. 7 Haziran akşamı küçük bir hata uyanmanı sağlayacak. Sana notlar göndererek yardımcı olacağım. Bu oyunu bitirme zamanı. Fakat çok tehlikeli. Birbirinize güvenmek çok önemli. Sadece notlar ile hareket et. Hiç ummadığın şeyler öğreneceksiniz. Özellikle Aral ve sen. Burada iki kişiyiz. Korkmanıza gerek yok. Size yardım edeceğiz.
A- bugünden bahsediyor. Akşam olmak üzere. Hadi toplanın çıkıyoruz.
S- ya tuzaksa?
D- birşey olmaz bize. O kadar şey atlattık.
B- hadi o zaman. Akşam oluyor. Çıkmamız gerekiyor.
Hepimiz hazırlanmaya başladık. Çantama telefonumu koyacaktım ki bir not daha buldum.
İ- Arkadaşlar!
B- ne oldu?
İ- bir not daha?
S- ama çantan buradaydı. Bu imkansız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK TEHLİKE: ZOMBİ
Fantasiabilim kurgu ve macera severler, buraya! Arkadaşım Aral ile hayatta kalmayı başardık. Hikayemizi şimdi size anlatmak istiyorum.bizim yaşamamız kolay olmasada size iyi okumalar!