24.BÖLÜM: SORGULAMAK

32 10 0
                                    

Sevgili zombiler

Lütfen bu fotoğraflara bir de bölümü okuduktan sonra bakın. Daha anlamlı olacaktır.

ARALDAN:

Ben şok içinde Sinem'e bakarken bir anda gözlerini açtı ve bana doğru sıçradı. Tabi o sıçrayınca korkudan onu bıraktım.

S- BÖ!

A- N'oluyor lan!?

S- ahhh! Öyle bırakılır mı hayvan!?

K- sen- bu-

S- şakaa?

Kaan Sinem'in kolundan sertçe tuttu ve tavana yapıştır yapıştırmak istermişcesine sinirle kaldırdı.

K- kızım salak mısın sen!!? Bizi ne kadar korkuttuğunun farkında mısın!? Şakaymış? Başlayacağım şimdi şakana!

S- bana bak Kaan efendi, şuraya düşer ölürüm yine ona göre!

Kaan Sinem'e sarıldı ve sinirle güldü. Ben ise bu olanları şaşkınlık içinde izliyordum. Daha sonra kendime geldim ve diğerleri diğerlerini çağırdım.

İZGİDEN:

Biz dışarıda korkuyla beklerken Aral geldi. Sinirli ve bir o kadar da sinirden kıp kırmızı olmuş bir şekilde yanımıza geldi.

A- şaka yapmış.!

İ- ne!?

E- ne biçim şaka lan bu!?

Ela hemen içeriye koştu. Tabi biz de peşinden gittik. Gerçekten de Kaan ve Sinem birbirlerine sarılmışlardı.

Ela Kaan ve Sinem'i ayırdıktan sonra Sinem'i hırpalamaya başladı.

E- şaka mı bu şimdi!? Ne biçim şaka bu!? Bizi çok korkuttun! Öldün sandık gerizekalı!

S- ya sakin olun, sadece şaka. Geçin oturun hadi.

Koltuğa oturdum ve çantamdan artık bitmek üzere olan suyumu aldım. Titreyen ellerimle su içtikten sonra başımı ovalayarak koltukta arkama yaslandım. Gerçekten korkmuştum.

İ- bizi korkuttun.

B- nasıl yani, tek söyleyeceğin bu mu? Senin!? İzgi'nin!? Senin çileden çıkman gerekiyordu sanki?

İ- ona bile halim kalmadı.

M- bu şakayı yaparken aklından ne geçiyordu merak ediyorum!

G- Allah'ım ben kimlerin arasına düştüm ya Rabbim!?

Gökçe çantasını alıp arabaya doğru giderken kalktım ve Sinem'e sarıldım.

İ- korkuttun beni EŞEK!

S- Ben de az uğraşmadım bu şaka için.

İ- aman! İyi ki uğraşmışsın!

Arabaya binmiştik ve sınıra doğru gidiyorduk. Aslına bakarsanız o an gerçekten sınır neresi ve orada ne yapacağız asla bilmiyordum.

Aral'ın yanına oturamamıştım çünkü Gökçe yerimi kapmıştı ve şimdi ne yapacaklar diye sohbet ediyorlardı. GÜYA! Ben öbür cam tarafında Kaan'ın yanında kalmıştım.

Sinirle onları görmemek için kafamı camdan tarafa çevirdim. Kaan bana doğru sessizce konuşmaya başladı.

K- oo! Kıskanmaya başladık mı? Senden bunu beklemezdim cüce.

İ- bana cüce demene gerçekten ihtiyacım varmış ya.

K- konuyu değiştirme cüce. Sen Aral ve Gökçe'yi kıskandın değil mi?

BÜYÜK TEHLİKE: ZOMBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin