İ- peki o zaman.. Ben daha doğmadan önce annem beni istemediği için zehirlemeye karnında öldürmeye çalışmış, ama bir şekilde hayatta kalmışım. [Tırnaklarımı avuçlarıma batırıyordum.] Daha sonra ben doğduktan hemen sonra babam beni daha hastaneden çıkmadan bıçaklamaya çalışmış ama hemşireler beni bırakmadığı için başarısız olmuş. Daha sonra ben iki yaşıma bastığımda ağabeyim gitti. Daha sonra kendi başımın çaresine bakmayı öğrendim. Ama öyle bir gün var ki... hiç aklımdan çıkmıyor. Yedi yaşımda arkadaşım vardı. Sadece bir tane. Benimle konuşmaya gelmişti o gün. Ba-... o adam da uyandı. Tabi uyandığı için sinirli.. arkadaşımı kovdu, eline bıçağı aldı,...
A- devam et İzgi, çok iyi gidiyorsun güzelim.
K- kız cüce ciğerimi yaktın devam et hadi.
İ- k-kolumu boydan..k-kesti. Daha sonra o bıçağı hiçbirşey olmamış gibi yerine koyduktan sonra Karısı kendisi ve oğlu odada oturup gülüşmeye başladılar. Bana güldüklerini biliyordum ama çocuk yüreği işte. O yarayıda kendim sardım. Ama her ağladığımda bana ceza verdiler ve ben devam ettikçe bunlar sertleşiyordu.
D- ne gibi cezalar?
İ- en iyisinden elime kıymık saplıyorlardı ve onlar belki günler belki haftalarca elimde kalıyordu. Çıkartmama izin vermiyorlardı.
S- ne! Sen ciddi misin!?
İ- işte en son geçen doğum günümde babam aradan geçen o on yılın hatırına sardığım gerek fiziksel gerek ruhsal yaraları tekrar açmak için yaptığı şeyleri tekrarladı.
P- sen de tekrar elin kesilince rahatlamaya başladığını hissettin?
İ- evet... işte benim hayatım. Nası? Yani anlayacağın ben hiç kullanan olmadım Lale, kullanılan oldum.
K- sen hiç devamını anlatmıyorsun cüce? bozuşuruz ha!
İ- devamı mı? Devamını onuncu yaş günümden sonra iki yıl beni sokakta süründürdüler. On yedi yaşıma kadar da evde şiddet gördüm, evlendirmek istediler gibi şeyler işte..
A- çok kolay şeylermiş gibi anlatıyorsun.
İ- sen onu gel birde bana sor...
K- ya ben hala anlayamıyorum bir anne baba bunu nasıl evladına yapar ya!
İ- yaptılar işte.. e hadi siz anlatın hikayelerinizi.
B- bence başka kimsenin anlatmaya değecek hikayesi yoktur? Olmasın ya..
İ- bir kişi daha var sanki?
D- kim? Ve sen biliyorsun öyle mi?
A- ben.
İ- hadi anlat cesur şey korkuttun beni ama! Unutmuşum onu bak! Sen beni nasıl bırakıp gidersin LAN!
K- kız cüce senin içinden bambaşka insanlar çıkıyor ha. Korkuyorum ben bu kızdan.
İ- hadi başla Aral.
A- annem ve babam beni başarı için çok zorluyorlardı. Yani başarılı olmazsam çeşitli işkenceler gibi şeyler işte. Sınavlardan sonra eve gittiğimde sandığınız gibi güler yüzle karşılanmıyorum. Aksine, kötü not alırsam...
İ- hadi devam et Aral... çok iyi gidiyorsun.
A- cezalar veriyorlardı işte ama şu son birkaç yıldır onlara karşı koymaya başladım diye beni evden attılar. Tek başıma yaşıyorum.
K- iyi yine senin hikayen o kadar kötü değilmiş.
İ- senin hikayen de acıklı galiba Kaan?
K- yoo? O nerden çıktı kız cüce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK TEHLİKE: ZOMBİ
Fantasíabilim kurgu ve macera severler, buraya! Arkadaşım Aral ile hayatta kalmayı başardık. Hikayemizi şimdi size anlatmak istiyorum.bizim yaşamamız kolay olmasada size iyi okumalar!