Hellooo💫🧚🏽♀️
Nasılsınız?
🧡
Keyifli okumalar
🤍
🖤
1 hafta sonra
Baha'dan
'''""""""""""Bengü'nün eve gelmesinin üzerinden 1 hafta geçmişti, bu 1 haftada babama yalandan bir şeyler söyleyip beni dövdürtüyordu. Artık bıkmıştım bağrışlardan, çağrışlardan, yaraladan dövülmekten. En son çare kendimi öldürmekti ama onu da yapamıyordum, kendime zarar veremiyordum kendi canımı çok seviyorum. Bunu kendime
yapamazdım.Dün akşam o kadın babama ne söylemişse artık, ben mutfakta su içerken babam mutfağa girip bağırıp çağırmış yüzüme birkaç defa tokat atmıştı. Sonrada ocakta kaynamış olan çaydanlığı elimin üzerine dökmüştü. Sabaha kadar ne yaptıysam, elimdeki ağrı bir türlü dinmemişti. Canım çok yanıyordu.
Çok yorulmuştum, çok bıkmıştım, tükenmiştim. Yapabileceğim bir şey yoktu.
Güneş çıkana kadar camdan; sessiz sakin olan mahalleyi izlemiştim. Güneş çıktığında akşam ki sakinlik yok olmuş, yerine uğultulu, kalabalık bir sese bırakmıştı.
Elimin ağrısı çok az da olsa dinmişti ama hâlâ feci bir şekilde yanıyordu.
Kapımın açılmasıyla omzumun üzerinden gelen kişiye, yani babama baktım. "Ben işe gidiyorum uslu dur. Kendini öldürtme." deyip çıkmıştı.Bu 1 haftada her sabah odama gelip aynı şeyleri söyleyip gidiyordu. Babam gittiğinde, mecbur kalmadıkça odamdan çıkmıyordum. Çıktığımda da o kadınla muhatap olmuyordum. Beni gördüğünde laf atıyordu veya aşalayıcı laflar ediyordu. Bense onu görmezden gelip işlerimi halledip odama giriyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Romance♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.