Bölüm 47

3.1K 219 92
                                    

Selamlarr

⚡️☄️

Nasılsınız ?

🌙☀️

Keyifli okumalar

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💜💜

Burak'dan
ယယယယယ

Hastahaneden çıkıp Aras'ın evine gidiyordum. Baha hastahanede olandan beri eve gitmiyordum. Birine sarılıp ağlayasım vardı ve bu kişide Aras'tı. Baha uyanmadıkça onun uyanmama korkusu git gide artıyordu bende. Yaşadığı şeyler çok iyi değilmiş gibi birde vurulması çok kötü olmuştu. Şerefsiz, orospu babası daha önce ölmeliydi. Şimdi değil.

Annemi çok fazla görmüyordum. Eve gidip üzerimi değiştirdiğimde görüyorduk birbirimizi. Ben sürekli ya hastahanede kalıyordum yada Aras'ta. Annemde teyzem hastalandığı için çoğu zaman onun yanında kalıyordu.

Aparmana geldiğimde merdivenleri çıkıp kendi evimin önüne geldim. Kocamın yanına gitmeden önce banyo yapsam iyi olurdu. Kapıyı açıp içeri girdiğimde evin ışıkları yanıyordu. "Anne?" Diye seslendim.

"Efendim?" salondan çıkıp bana doğru geldi. Ayakkabılarımı çıkartıp kenara koydum. Bu sırada da annen yanıma gelmişti. "Hoş geldin. Hastahaneden mi?"

"Hoş buldum. Evet ordan geliyorum."

"Nasıl?"

"Aynı bir gelişme yok daha."

"İnşallah çabuk uyanır. Ona da yazık Yiğit'e de. Perişan oldu çocuk hastahane köşelerinde."

"İnşallah anne. Teyzem nasıl? Gidecek misin?" Mutfağa gitmeden önce sormuştum. Annem de ardımca geliyordu.

"İyi çok şükür. Evet bugünde gideceğim. Birkaç eşyamı almaya geldim." Bardağa su doldurup içerken bir yandan da annemi dinliyordum.

"İyi olmasına sevindim. Benden selam söylersin." Bardağı kenara koyup anneme dönmüştüm. "Ben duş alıp Aras'ın yanına gideceğim."

"Tamam git oğlum."

Annem Aras'ta kaldığımı biliyordu. Galiba kötü bir zaman geçirdiğim için ve halimi de bildiğinden orda kalmama bir şey demiyordu. Ama böyle olmasaydım eminim izin vermezdi. Benim son ilişkimden sonra bana çok bağlanmıştı. Ve hiç kimseyle paylaşmıyordu. Aras'la olmamada karşı ama benim için sesini çıkartmadığına emindim.

Hàmuş {BxB}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin