Selamlar
🦋🦋
Nasılsınız ?
🌟✨️
Keyifli okumalar
✨️🩵
🌼🌻Baha'dan
___________Yanağımın sert öpülmesiyle tatlı uykumdan uyanmıştım. Gözlerimi açmadan Yiğit'in öpücüklerinden kaçmak için yüzümü diğer tarafa çevirdim ama bir işe yaramadı. Bu defada diğer yanağımdan öptü. "Güzel bebeğim." deyip tekrar öptü.
Kısık sesle mızmızlanarak "Yapma." dedim ama dinlemedi beni.
"Birtanem." kapalı olan gözümden öptü. Elini çeneme koyup başımı kendine doğru çevirip diğer gözümden öptü. "Küçük farem hadi kalk"
"Uykum var." deyip uyumaya çalıştım. Ama Yiğit bir türlü izin vermiyordu. "Güzelim öğlen oldu. Şimdi uyumaya devam edersen akşam uyuyamazsın." dudağıma küçük bir buse kondurduğunda gözlerimi yavaşca açtım.
Gözlerimin ışığa alışması için birkaç defa kırptım. Gözlerim ışığa alıştıklarında ağırlığını bana vermeden üzerimde uzanan Yiğit'in yakışıklı yüzüyle karşılaştım.
Gözlerime bakıp "Günaydın güzelim." deyip dudağımdan öptü. Ani öpücüğünden dolayı biraz şaşırmıştım.
Yutkunup "Günaydın." dedim. Uykudan yeni uyandığım için sesim hırıltılı çıkmıştı.
Gülümseyip boynumdan öptüğünde gıdıklandığım için kahkaha attım. Benim gülmelerimi umursamadan boynumun her yerine öpücükler konduruyordu. "Yi-yiğit dur." kahkahalarımın arasından konuşmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Romance♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.