Merhabalarrr💫💖
Nasılsınız?
🌸🕊
Keyifli okumalar
❤️⚘️
🤍🤍
Yazar'dan
~~~~~~~~~~Baha'nın doktoru onun iyi olduğunu söylemişti ve sadece hafızası için çok fazla zorlamayacağını söyleyip eve göndermişti. Eve geldiklerinde Baha duş almak isteğini söylemişti Yiğit'e. Hastahane kokusu üzerine sinmişti ve kendisinden iğreniyordu. Baha duş alacağını Yiğit'e söylemişti söylemesine ama şöyle bir sıkıntı vardı onu Yiğit yıkayacaktı.
Çocuğun tüm ısrarlarına rağmen Yiğit dediğinden vazgeçmemişti ve çocuğu kucağına alıp banyoya getirmişti.
Aslında Yiğit'in tek isteği çocuktan bir saniye bile olsa ayrı kalmamaktı. Zaten 1 ay nasıl ayrı kalmıştı onu da bilmiyor ama şimdi bir an olsun yanından ayrılmamak çocuğun sesini, güzel gözlerini görmek istiyordu.Banyoya geldiklerinde adam çocuğu çamaşır makinesinin üzerine oturturmuştu. Çocuğun yanaklarının kızarmasından onun utandığını biliyordu.
Baha utandığından sevdiği adamın gözlerine bakmıyordu. Bakamıyordu. Çok utanıyordu. Tüm vücudu alev alev yanıyordu. Boynuna kadar kızardığınada emindi. Adamın bir de ondan uzaklaşmaması ve yüzünün her yerini dikkatlice izlemesi nefes almasını da zorlaştırıyordu.
"Güzelim?"
"Hm." Çocuk inatla ona bakmıyordu. Konuşacak halide yoktu. Konuşsa kekeleyeceğinden korkuyordu. Yiğit karşısında yanakları kıpkırmızı olmuş sevdiğinin tatlı halini iç çekerek izliyordu. Adam dayanamayıp çocuğun yanağından sertce öptü.
"Ölürüm sana ben."
" Öyle deme ya." diye çemkirdi. Adamın öyle demesi onu sinirlendirmişti. Utanmasını unutup sinirle adamın gözlerine baktı. Adam onun sinirli halini de tatlı bulacak ki bu defada diğer yanağından öpmüştü. Geri çekilip çocuğun güzel gözlerine bakarak konuştu. "Hadi seni güzelce yıkayalım. Kokunu çok özledim." Adam böyle söylediğinde Baha'nın anlık olarak unuttuğu utancı geri gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Romance♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.