Merhabalarr🧚🏽♀️✨️
Nasılsınız?
💜🤍
Keyifli okumalar
✨️
⚡️
Baha'dan
..................Bugün pazar olduğu için Yiğit işe gitmemişti. Akşam bize yarın ne yapalım diye sorduğunda Ali pikniğe gitmek istediğini söylemişti.
Şimdi de Yiğit'le, Ali piknik için birkaç bir şeyler hazırlıyordular. Bizimle birlikte Burak'ta gelecekti. Piknik yapacağımızı duyar duymaz daha biz uyanmadan sabahın köründe hazırlanıp gelmişti. Yiğit'ler bir şey hazırlarken Burak'ta onların hazırladığı şeylerden küçük küçük atıştırıyordu."Burak yeter! piknikte yiyecek bir şey kalmadı." diye sinirle Burak'a bağırdı Ali.
"Ya ne yedim sanki Allah Allah." mızmızlanarak Ali'ye ters bir bakış atıp gelip yanımdakı sandelyeye oturdu.
Bana dönüp "Görüyormusun Baha. Ali arkadaşın ne kadar da nankör. Küçükcük çilekten yedim diye kızdı bana" Ali'nin yanında ondan şikayet etmesi komikti. Gülümseyip "Ama onları piknik için hazırlıyorlar. Oraya gittiğimizde bol bol yersin." Dedim.
"İyi zaten çok bir şey yemedim 1 tane yiyebildim." dediğinde Yiğit'le, Ali arkalarını dönüp Burak'a baktılar.
"Bir tanemi yedin?" Şaşırarak sormuştu Yiğit.
Burak'ta onlara dönüp " Evet. Bir tane yedim." dedi ama onun 1 tanesi 10 tane yapıyordu.
Ali sinirle bağırıp " Lan salak nerede bir tane yedin. Bir tabak çileği bitirdin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Storie d'amore♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.