Bölüm 35

4.7K 352 157
                                    

Helloooo

💜🪻

Nasılsınız?

💖

Keyifli okumalar

💞💙💜💋🍃💕🐳🪻💐🌼💞💙🦋💜🪻

💞💙💜💋🍃💕🐳🪻💐🌼💞💙🦋💜🪻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🦭

Burak'dan
>>>>>>>>>

Mutfakta kahvaltımı yaparken içeri annem girdi. Göz ucuyla ona bakıp balımla aşk yaşamaya devam ettim. Gerçekten balı çok seviyordum. Bal benim 2 ci aşkımdı. 1ci aşkım tabii ki de ballı kocam Aras, 2ci de baldı. Offf ikisi birleşince ne güzel olur. Ben Aras'ın üzerindeki ballı fanteziyaları düşünürken annemin bana seslenmesiyle aklımdakıları kovup dikkatimi ona verdim. "Burak?"
Ağzımdakını yutup "Efendim anne ?"dedim.

"Sana sesleniyorum neden duymuyorsun?" Boğazımdakı şeker tadının gitmesi için çayımdan bir yudum aldım. "Yemek yiyorum anne, dinliyorum seni."

Annem bulaşık makinesinin kapağını kapatıp bana döndü. "Şu karşı komşu var ya." dediğinde ona baktım. "Aras mı?" Diye sordum.

"Evet o. Geçen ona verdiğin tabağımı geri al."

Kafamı sallayarak "Tamam alırım." dedim ve yemeğime geri döndüm.

Kahvaltıdan sonra ayakkabılarımı giyip evden çıkacaktım ki annem salondan bağırdı. "Burak tabağı al ver, öyle git işe."

"Tamam." kapıyı açıp dışarı çıkmadan önce söylemiştim. Dışarı çıkıp onun evinin kapısının önüne geldiğimde kalbımın atışı hızlanmıştı. Derin bir nefes alıp vererek sakinleşmeye çalıştım. Pek işe yaramadı ama olsun. 'Ah ballı kocam ah beni ne hallere soktun.' Zile basıp kapının açılmasını bekledim. Beklerkende sakince nefesler alıyordum. Çok beklemeden kapı açıldığında kalbim boğazımda atıyordu sanki. Gözlerimi hızlıca kapatıp açtığımda kapıyı açan kişiyi gördüm ve kalbimden vurulmuş gibi hissettim.

"Buyurun?" Diye sordu kadın. Kapıyı benim ballı kocam değil de mini elbiseli, güzel bakımlı bir kadın açmıştı. Benim konuşmadığımı gördüğünde tekrar konuştu. "Buyurun bi' şey mi istiyecektiniz?"

Aklımdakı kötü şeyleri kovup konuşmadan önce yutkundum. Tam kadına cevap verecekken içeriden Aras bağırarak "Gülüm kim geldi?" Dedi. O an kalbimdeki acı buyumuş, nefesim kesilmişti. Ayaklarım beni taşımıcağını zannetim ama kendimi toparlaya bildim. Gözlerim dolarken kadına cevap vermeden merdivenlere doğru koşup apartmandan çıktım.

Hàmuş {BxB}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin