Bölüm 33

5.2K 350 94
                                    

Selamlarr

❤️🌹

Nasılsınız ?

💜✨️

Keyifli okumalar

❤️💕🩷💜⚘️🌸💋💖🌷✨️🩷💜💕🌹❤️

Baha'dan
■■■■■■■■

Yiğit sinirle kapıyı açıp Burak'ı azarladıktan sonra salona geçip oturmuştuk. Yiğit'le ben koltukta otururken Burak da karşı koltukta oturmuş masum bakışlarla ikimize bakıyordu. Yanımda oturan Yiğit sinirle nefes alıp "Ee ne anlatacaktın?" Diye sordu.

Burak sesli şekilde yutkunup "Şey.." deyip sustu. Sonra kendini toparlayıp "Şey oldu bizim şu aşağı mahalledeki köpek herifler var ya?"

"Ee ne olmuş ?"

"Ben işten eve gelirken ellerinde sopalarla benim arkama takıldılar." kaşlarımı çatıp "Nasıl? durduk yere mi?" Merakla sordum.

Burak bana bakıp başını sallayarak "Evet ben de anlamadım." dedi.

Yiğit merakla "Lan doğru düzgün anlatsana." Dedi.

"Ben işten eve gidiyordum bunların önlerinden geçerken aralarından bir 'işte bu' dedi sonra yanlarında duran sopaları alıp arkam düştüler. Neden öyle bir şey yaptılar bilmiyorum."

"Peki nasıl kurtuldun?" Dediğimde Burak'ın yüz ifadesi değişmiş yüzünde gülümsemeyle "Benim ballı kocam kurtardı." dedi.

"Nasıl?" Merakla sordum. Ne olduğunu çok merak etmiştim."Ben kendi mahallemize girdiğimde o da apartmana giriyordu. 'İmdat yardım edin' diye bağırdığımda arkasını dönüp bana baktı. Ben onu gördüğümde ona doğru koşup arkasına saklandım." Derin bir iç çekip "Sonrasını hatırlamıyorum." dedi.

"Ne demek hatırlamıyorum. Ne oldu ya?" Burak'la biz konuşurken Yiğit elinde telefonla ayağa kalkıp "Geliyorum ben." deyip salondan çıktı. Burak'a dönüp "Eee?"

"Hatırlamıyorum çünkü bayılmışım. Gözümü bir açtım onun evindeyim. Gözlerim onu ararken bir baktım yarı çıplak şekilde oturmuş beni izliyordu." dedi

"Çıplak ?" Her şeyi doğru söylemişti ama yarı çıplak kelimesini söylerken farklı bir sesle söylediği için inanmamıştım. "Tamam biraz abartım çıplak değildi ama keşke olsaydı da gözüm şenlenseydi biraz." ona gülümseyip "Çok ayıp." dediğimde Burak "Ne ayıbı ben onun kocasıyım." Dedi.

"Daha değilsin."

"Bir gün olacağım canım. Neyse dur anlatıyorum."

"Dinliyorum."

Burak konuşmadan önce Yiğit tekrar salona girip yanıma oturmuştu. Burak'a bakarak "Yarın Mert'le biz gidip sorarız onlara. Bakalım ne diye seni kovalamışlar."

Burak heyecanla yerinde kıpırdanıp "Bende geleceğim." Dedi.

"Sen nereye geliyorsun biz gidip sakince konuşuruz."

Burak itiraz edecek gibi olduğunda Yiğit onun konuşmasına izin vermeden sert konuşarak "Sen gelmiyorsun. Seni gördüklerinde kavga çıkabilir, o yüzden uslu oturup bizi bekliyorsun."

Hàmuş {BxB}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin