Merhabalarr
☄️💫
Nasılsınız?
🌷☘️
Keyifli okumalar
🩶
🌸
Baha'dan
----------------Yemeğimi yeyip salona geçtiğimde, Yiğit elindeki yardım çantasından bir şeyler çıkartıp sehpanın üzerine koyuyordu, yanına geldiğimi anladığında ayağa kalkıp "Gel koltukta otur." dedi. Onun yardımıyla koltuğa geçip oturdum.
O, da yanıma oturup "Elini uzat ilk ona bakayım." Elimi uzattığımda bileğimi sıkmadan yumuşakca tutup sargıyı dikkatlice açmaya başladı.
"Canın acıyor mu?" Diye sordu. Ona bakıp "Hayır, acımıyor." Gerçekten hiç acımıyordu. Krem çok iyi gelmişti.
Kafasını sallayıp elimin sargısını dikkatli olarak açtı. Eline kremden sıkıp dünkü gibi hafif dokunuşlarla kremi sürdü. Ona baktığımda kaşlarını çatmış çok dikkatlice işini yapıyordu.Yavaş haraketlerle kremi sürüp yeniden elimi sargıyla sardı. Elimle işi bittikden sonra bu defa da yüzümdeki yaralara bir şeyler sürmüştü. Aynı şekilde karnıma ve sırtımada çok hafif dokunuşlarla canımı hiç acıtmadan işini yapıp bitirmişti.
Ayağa kalkıp "Akşam yatmadan önce yine bakarım yaralarına tamam mı?" Eşyaları çantaya yerleştirerek sormuştu.
"Tamam."
Salona Burak girdiğinde ikimizde ona döndük. "Ben hazırım kardeşim hadi çıkalım." Ağzında yemek olduğundan ne dediğini zor anlamıştım. Elinde de
çikolatalı ekmek vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Romantik♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.