Merhabalar
❤️🌹
Nasılısnız?
❤️❤️
Keyifli okumalar
🩶🤎
Aras'dan
₼₼₼₼₼₼₼₼Karşımda söylediği sözlerden sonra şaşkınca bana bakan çocuğa aynı bakışlarla bakıyordum. Beni sevdiğini biliyordum ama bu kadar aşık olacağını düşünmemiştim. Homofobik biri değildim ama bir erkekten hiç hoşlanmadım.
Ama nedenini bilmediğim şekilde bu çocuk bana çok tatlı, güzel geliyordu. Şaşkınlıkla bana bakarken "Aras!?" demişti. Sonrada galiba utandığı için yanakları kızarmıştı.
Ben konuşmayınca bakışlarını benden çekip ayağa kalktı. Daha doğrusu kalkmaya çalıştı. Sarhoş olduğu için dengesini sağlamayıp düşücekken ayağa kalkıp düşmemesi için belinden tutum. Güzel kokusuna alkol karışmıştı ama kendi kokusu daha yoğun gelmişti burnuma. Kalbime bir şeyler oluyordu. Kendisinin güzel kokusu burnuma geldiğinde içim titremişti.
Gözlerinin içine bakıp "Nereye?" sanki az önce olanlar yaşanmamış gibi sordum. Önce kaşlarını çattı sonrada biraz ağzını yayarak konuştu. "Yiğit'lere gideceğim. Annem beni böyle görürse mahv eder." benden uzaklaşacakken tutuşumu biraz daha sıkılaştırdım.
"Bu halde nasıl gideceksin. Gel benimle." deyip bir şey söylemesine izin vermeden onu da kendimle birlikte yürüttüp apartmana girdik. Merdivenleri çıkarken "Çok uykum var." dedi. Arada dengesini sağlayamıyordu ama onu tutuğum için düşmesine izin vermiyordum.
Evimin önüne geldiğimde cebimden anahtarı çıkartıp sessiz olarak kapıyı açtım. Ablam uyuyduğu için ses çıkartmak istemiyordum.İçeri girdiğimizde ben kendi ayakkabılarımı çıkartırken o da kendi ayakkabılarını zorda olsa çıkartmıştı. Birlikte salona geçip koltuğa oturmasına yardımcı oldum. Onu koltuğa oturtduğumda sessizce "Bekle burada geliyorum." dedim. Başını sallayıp "hı hı." demişti. Gözlerini açık tutmakda zorlanıyordu. Gözüme o kadar tatlı gelmişti ki yanaklarından tutup dudaklarına kapanasım gelmişti.
İç çekip ona daha fazla bakmadan salondan çıkıp kendi odama geçtim. Yastıkla battaniye alıp tekrar salona geldim. Koltuğa yaklaştığımda koltukta küçücük olmuş şekilde uyuyordu. İstemeden yüzümde gülümseme oluşurken yanına gidip dizlerimin üstüne çökerek yüzünü izledim. Yaşadıkları çok kötü bir şeydi ama yine de hayata bu kadar enerji yayması, hayata ve aşka küsmemesi güzel bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Romance♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.