Hellooooo
💜🪻
Nasılsınız?
🩷
Keyifli olumalar
🌼🌞🦋💙💜🏵🌸✨️🌞💚🌱🌹💖🩵⚘️💕
💙
🦋
Baha'dan
■□■□■□■□■Saçlarımın okşanmasıyla uyanmıştım ama çok uykum olduğu için gözlerimi açamıyordum. "Güzelim." diye saçlarımı okşayarak bana seslendi Yiğit. Bir şeyler mırıldanıp ona biraz daha sarıldım. "Güzelim uyan neredeyse öğlen oldu." konuşmaya halim olmadığı için cevap veremedim. Neden bu kadar uykum olduğunu bilmiyordum ama Yiğit saçımı okşarken uyanmam hiçte mümkün değildi. Bir de güzel kokusu daha çok uykumu getiriyordu.
Başımı göğüsünden kaldırıp arkamı ona dönüp uykuma devam ettim. Ben döndüğümde Yiğit de arkadan belime sıkıca sarılıp saçlarıma küçük buse kondurdu. Sessizce kulağıma "Tamam biraz daha uyu" dedi.
"Hıhı " deyip uykuya daldım.
========
Yanağımdan öpüldüğümde uyanmıştım. Yiğit yanağıma sulu öpücük kondurup "Uykucu hadi uyan." Enerjik sesle söyledi.
Omuzumdan öpüp "Biraz daha dedin ama sen 1 saat daha uyudun. Akşam uyuyamayacaksın. Hadi kalk güzelim." dedi. Elimi gözlerime çıkartıp ovuşturdum elimi çekip gözlerimi açtığımda gün ışığı gözlerimi kamaştırmıştı. Arkamı dönüp Yiğit'e baktım bana bakarken yüzünden hiç eksik olmadığı gülümsemesiyle "Günaydın güzelim." dedi.
"Günaydın." yeni uyandığım için sesim hırıltılı çıkmıştı.
"Bugün işe gitmeyecek misin?" Diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Любовные романы♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.