Helloooo
💜🪻
Nasılsınız?
🌈
Keyifli okumalar
🌞
🌛
Baha'dan
::::::::::::::::Akşam yemeğini yedikden sonra Asım amcalar evlerine gitmişlerdi. Giderken Gülsüm teyze hergün beni ziyarete geleyeceğini söylemişti. Onlar gittikten sonra Burak gitmek istemediğini söylemişti ama Yiğit onu evden kovmuştu, o da 'Sen beni kovamazsın ben kendim giderim. Hem sizin evde üç harfliler var bir gece de kalırsam mazaallah bana musalat olurlar.' demiş ve gitmişti.
Yiğit uyumadan önce yaralarıma bakacağını söylemişti ve şimdi de yaralarıma krem sürüyordu.
Elime krem sürmüş sargıyla sarıp "Ağrın var mı?" Diye sordu. Bakışlarımı elimden çekip ona baktım ciddi şekilde elimi sarıyordu."Hayır hiç yok " dedim. Başını kaldırıp bana kısa bir bakış atıp tekrar önüne dondu. "Olursa söyle çekinme?""Tamam söylerim." elimin sargısını sarıdıktan sonra geri çekildi. Bileğimden tutup elimi yavaşça kucağıma koydu.
Eşyaları çantaya koyduğunda "Teşekkür ederim." dedim. Başını kaldırıp bana baktı sonra yüzünde yine alaycı gülümsemeyle "Teşekkür?" Dedi.
Ne demek istiğini anladığımda bakışlarımı ondan çektim. Bana teşekkür etmememi söylüyordu ama ben etmek istiyordum ve o bunu anlamıyordu.
Elindeki yardım çantasını sehpanın üzerine koyup yüzündeki gülümsemeyi silmeden bana yaklaştı. Gözlerinin içine bakıp "Şeyy... bana yardım ediyorsun diye teşekkür etmek istedim." dedim.
"Ben sana teşekkür etme demiyorum, etmek istiyorsan et ama çok fazla teşekkür ediyorsun." dedikten sonra biraz daha yaklaşıp gözlerimin içine baktı. "Şimdi bu kadar teşekkür ediyorsun diye kulağını çekeyim mi ? Yoksa bu defalık affedeyim mi?" konuştukca sıcak nefesi yüzüme çarpıyordu. Utandığım için bakışlarımı ondan çekip etrafa baktım, kafamı da geri çekip ondan uzaklaştım ama hâlâ bana çok yakındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Romansa♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.