Merhabaaa
🪻💜
Nasılsınız?
🌼
Keyifli okumarlar
💙🦋
🤍
Baha'dan
/////////////////Yiğit benim yanıma otururken, Burak da Asım amcanın yanına oturmuştu. Gülsüm teyze ikisine bakıp "Oğlum anlatın artık. Bu ne hal ?" Burak yüzünden silmediği gülümsemesiyle konuştu. "Valla Gülsüm teyzecim ilk o herif başlatı, bizim suçumuz yok."
Asım amca, "Oğlum ben adamı dövün mu dedim? Dedim adamı Serhat'ın yanına götürün." Dediğinde Yiğit babasına bakıp "Baba o şerefsizi götürmeden önce biraz uyaralım dedik." dedi.Gülsüm teyze kızarak "İyi halt ettiniz. Şu halinize bakın." söyledi.
Burak konuştuğunda herkes ona merakla bakıyordu. "ülsüm teyzecim sen bir de o şerefsizi gör. Biz onun yanında çok iyiyiz. Bir de şerefsiz herif nasıl çeneme vurduysa çenem çıktı, sonra tekrar vurduğunda yerine oturmuştu yeminle." Burak kendi söylediğine kahkaha atmıştı. Ama sonra aklına ne geldiyse gülüşü anında silinmiş üzgün bakışlarla bana bakıp "Baha?" dedi.
Ben ona merakla bakarken o bana üzgün bir şekilde bakıyordu. "Baha sen nasıl dayandın o şerefsizin karşısında. Nasıl yaşayabildin?" Deyip sustu.
Herkes bana üzgünce bakıyordu ama benim bakışlarım Burak'taydı. Nasıl yani onlar babamı... Babamdan mı bahsediyordular? Babamı mı dövmüşlerdi? Şaşkınlıkla hâlâ Burak'a bakıp "Siz babamı mı dövdünüz?"sordum. Bir süre ikisinden de ses çıkmadı ama sonra yavaşça başlarını sallayıp beni onayladılar.
Bunlar delirmiş olmalıydılar. Ya onlara bir şey yapsaydı. Ya yanında kesici alet falan taşıyor olsaydı. Onlara bir şey olsaydı ben kendimi affetmezdim. Vicdan azbından ölürdüm. Bana yardım eden adamlar benim yüzümden zarar görseydiler ben ne yapardım. Nasıl yaşardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Storie d'amore♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.