Merhabalar
🍁🍁
Nasılsınız?
🥀🥀🥀
Keyifli okumalar
🤍🤍
🐭🐭Baha'dan
¥¥¥¥¥¥¥¥¥Yanağıma durmadan konulan öpücükler yüzünden güzel uykumdan uyanmıştım. Gözlerimi açmadan mırıldanarak yüzümü diğer tarafa çevirdim ama Yiğit bu defada diğer yanağıma öpücükler konduruyordu. Dudakları yavaş yavaş aşağılara kayıp çenemi, dudağımın kenarını öptü. Biraz daha aşağı inip boynuma sulu bir öpücük kondurduğunda gözlerimi açtım. "Yiğit!?" Yeni uyandığım için sesim boğuk çıkmıştı. Konuşmamla Yiğit başını kaldırıp gülümseyerek "Günaydın bebeğim." deyip yanağımdan öptü.
"Günaydın." dedim.
Ağırlığını bana vermeden üzerime uzandı. Saçlarımı yumuşakça okşayıp yüzümün her yerini dikkatlice izliyordu.
Derin bir nefes alıp konuştu. "Keşke bugün işe gitmeseydim. Tüm gün böyle seni izlesem. "
"Evde kaldığında yaparsın." utanarak dedim.
Utandığımı anlayan Yiğit yanağımdan sertce öpüp "Senin utanmana kurban olurum." deyip diğer yanağımıda sertce öptü. Tekrar yüzüme bakıp "Seni yerim ben çocuk." dedi ve dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup başını göğsüme koyup yattı. Elinin birini belime götürüp sıkıca sarıldı.
Sol elimi saçlarına götürüp yavaş dokunuşlarla okşadım. "Kokun çok güzel." deyip derin bir nefes çekti içine.
"Yiğit işe geç kalacaksın." dedim. Beni takmadan burnunu boynuma sürtüp nefes aldı.
"Yiğit?"
"Hmm"
"İşe geç kalacaksın diyorum." Diyerek lafımı tekrarladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Romansa♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.