Selamlarrr
🌹🌹
Nasılsınız?
❤️❤️
Keyifli okumalar
‼️‼️‼️
Bölüm şarkısı: Natasha Blume - Black Sea
🍯🧡
🩷🦄
Burak'dan
***********Mahalleye girdiğim de sağ taraftadan birinin beni çağırmasıyla durup bakışlarımı oraya çevirdim. Yüzünde kocaman gülümsemeyle bana doğru gelen arkadaşımı gördüğümde ben de ona doğru yürüdüm. Kollarımı açıp sıkıca birbirmize sarıldık.
"Hayırsız Hasan. Nerelerdesin sen?" Ondan ayrıldığımda demiştim.
Yalandan sinirlenip "Asıl sensin hayırsız köpek. Hiç arayıp sorudun mu? Dedin mi ki kardeşim öldün mü kaldın mı? Yaşıyormusun?" Koluna yumurukla vurup "Lan yalan atma. Ben aramasam senin aradığın yok." Dedi.
Hasan'la çocukluktan beri arkadaştık. O da bu mahallede kalıyordu. Fakat anne babası boşandıkdan sonra annesi onu ve kardeşini alıp buradan gitmişlerdi. Bir süre ondan haber alamadık. Ama sonra büyüyüp eşşek kadar olduğunda bizi aramak için buraya gelmişti.
Ondan sonrada çok fazla görüşmesekde telefonda arayıp konuşuyorduk. Doğrusu ben arıyorum her defasında kendisinin aklına bile gelmiyoruz.
Hasan'la konuşup hasret giderdikden sonra hızlı adımlarla kocamın evine doğru ilerledim. Kapının önüne geldiğimde bana verdiği yedek anahtarla kapıyı açıp içeri girdim.
"Aras!?" Ayakkabılarımı çıkartırken kocama seslenmiştim. Salona doğru ilerleyecekken ballı kocam yatak odasından çıkıp yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Romance♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.