Hellooo
💙🦋
Keyifli okumalar
❤️✨️🌼🤍💙⚘️🦄💜🪻🌸💕🦋
Burak'dan
☆★☆★☆★☆İşlerimi hızlıca halledip eve doğru gidiyordum. Baha'nın verdiği taktik umarım işe yarardı da ballı kocamın güzel yüzünü görürdüm. Aslında basit bir şey ama yine de yapmaktadan başka çarem yok bu benim aklıma daha önce neden gelmedi ki. Demek ki ballı kocamı düşünmekten başka şey aklıma gelmiyordu.
Apartmana yaklaştığımda her zaman park ettiği arabası oradaydı hızlı adımlarla yürüyüp binaya girdim. 2.katta geldiğimde kendi evimin kapısını çaldım. Kısa süre de kapı annem tarafından açılmıştı.
"Hoş geldin"
İçeri girip ayakkabılarımı çıkartım "Hoş bulduk anne, dediklerimi hazırladın mı?" Annem mutfağa doğru giderken ben de onun arkasınca gidiyordum.
"Evet hazırladım."Anneme yaklaşıp boynuna sarıldım yanağına sulu öpücük kondurup "Canım anam sen birtanesin." beni itirerek "Sana beni öpme demiyormuyum. Terliği yersin kıçına." ondan ayrılıp "Tamam tamam bir şey yapmadım."
Mutfağa girdiğimizde "Ee ne yaptın bakalım müstakbel damadına?" bana göz devirip "Burak bak bu da onun gibi..." lafını keserek "Olmayacak merak etme." söylediğime ikna olmamıştı ama yine de bir şey söylemedi. Yemek masasının üzerinde olan tepsiye doğru ilerleyip börekden alacaktım ki annem arkamdan popoma terliği geçirdi.
Bağırarak "Dokunma! Git elini yıka gel." elimle vurduğu yeri ovup anneme döndüm. "Anne acıdı." Annem terliği ayağına geçirip "Çok konuşma git elini yıka gel."
Annem görmesede ona göz devirip mutfaktan çıkıp banyoya gittim. Sıcak suyu açıp üzerimi çıkartım çıplak kaldığımda kendimi sıcak suyun altına attım.
Hızlı bir duşun ardından banyodan çıkıp odama gittim. Hızlıca üzerimi giyindim sonrada mutfağa doğru ilerledim. İçeri girdiğimde annem benim için sofrayı kuruyordu. Masaya oturup yemeklere daldım. Ben yemekle aşk yaşarken annem konuştuğunda dikkatimi ona verdim.
"Adama böreği götürdüğünde geçen verdiğim tabağı geri al. O benim cehizlik tabağım Mazallah kırılır bir şey olur. O tabağa bir şey olursa ben de seni kırarım."
Sanki Monna Lisa'nın tablosu kadar değerli, tabak sonuçta. Ağzımdakını yuttup "Tamam alırım." dedim.
"Bak unutma."
"Tamam anne unutmam." deyip yemeğime kaldığım yerden devam ettim.
Yemeğimi yedikten sonra odama gidip kendime çeki düzen verdim. Sonra ballı kocama götürmek için hazır olan börek tabağını mutfaktan alıp evden çıktım.
Yakışıklı kocamın kapısının önüne geldiğimde derin bir nefes aldım. İçimden sürekli 'sakin ol ' diye tekrarlayıp sakinleşmeye çalıştım ama sadece çalıştım çünkü hiçbir işe yaramıyordu.
Sessizce "Allahım lütfen çıplak çıkmasın yoksa burada bayılırım, ballı kocama rezil olurum lütfen." Diye dua ettim sonra aklıma gelen şeyle "Allahım yada çıksın bayılayım o,da beni kaslı kollarıyla kucağına alsın. Gerçi alsa bile ben bayılmış olacağım."
Kendimle çeliştikten sonra "Allahım sen benim ne istediğimi biliyorsun."dedim. Sonra "Amin." deyip burnumdan sesli şekilde derin bir nefes aldım aynı şekilde de ağzımdan verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Romance♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.