Merhabalar
🌿🪻☘️
Nasılsınız?
💖🧚♂️
Keyifli okumalar
🌷🩷
🩶
Baha'dan
<<<<<<<<<Eve geldiğimde yemeğimi yemiş, sonrada odama giderek her zaman yaptığım gibi resim çizmiştim. Kendimi o kadar çok resime kaptırmışım ki havanın karardığını ve babamın geldiğini anlamamıştım.
Babam odamın kapısını sertçe açarak
"Ne yapıyorsun lan?" Diye sordu.Ona omzumun üzerinden kafamı çevirip baktım. "Resim çiziyorum." Yanıma gelip omzumun üzerinden yaptığım resime baktı sonra kağıtı eline alıp kaşlarını çatarak inceledi. Bir an da çizdiğim resmi yırtıp yüzüme doğru fırlattı. O an hayal kırıklığına uğradım ben o resim için saatlerdir uğraşıyordum ama o hiç acımadan birkaç saniyede yırtmıştı.
"Paşama bak sen resim yapıyormuş." deyip saçlarımdan tutarak kafamı çalışma masasına sert bir şekilde vurdu. Sonra tekrar kaldırıp yüzüme bakarak bağırdı. "LAN RESİM YAPACAĞINA EVİ TOPLASANA, EVİ BOK GÖTÜRÜYOR PAŞAMIZ RESİM PEŞİNDE." tekrar başımı masaya vurduğunda kaşımın patladığını hissettim zaten kafamı kaldırdığında kaşımdakı kan masama damlamıştı.
"Şimdi ben banyoya gidiyorum, çıktığımda ev temiz olmazsa kendine dua etsen iyi olacak." saçlarımı bırakıp
"Anladın mı?" Diye sordu."Anladım." dediğimde arkasını dönüp odamdan çıktı. Şimdi ben bu halimle nasıl hızlı yapayım bu temizliği.
Vakit kaybetmeden odamdan çıkıp salona ilerledim. Elimden geldiğince hızlı olup temizlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Romantizm♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.