Merhabalarrr
❤️❤️❤️
Nasılsınızz?
❤️🔥❤️🔥
Keyifli okumalar
YİĞİT 🔥
BAHA 😊
❤️+🔥=❤️🔥
Baha'dan
♤♤♤♤♤♤♤♤♤Yemekden sonra eve gelmiştik yorgun olduğum için kendimi direk banyoya atmıştım. Hızlı bir duş aldıkdan sonra belime havluyu sarıp çıktım. Odada giyerim diye yanıma kıyafetlerimi almamıştım. Odaya girdiğimde Yiğit üzerindeki gömleği çıkartıyordu. Benim odaya girdiğimi anladığında arkasını dönüp bana baktı. Baştan aşağı beni süzerken gözlerinin renginin an be an koyulaşmaya başladığını gördüm.
Göğüslerimi izlerken dudaklarını yaladığını ve derince yutkunduğunda görmüştüm. "Sevgilim bana öyle bakma bugün olmaz. Çok yorgunum" yanından geçip dolaba yaklaştığımda konuşmuştum.
Kıyafetlerimi dolapdan çıkartırken Yiğit arkamdan gelip belime sarıldı. Sırtım onun çıplak göğsüne değdiğinde içim titremişti. Omzuma dudaklarını bastırıp boynuma doğru çıktı.
Boyunumu emdiğinde kısık sesle inledim. Başımı yana yatırıp öpmesi için yer açtım. Belimde olan elleride durmadan kasıklarımda geziniyordu.
Boynumu ısırdığında "Ah! Yiğit!" Diye inlercesine cıtladım. Kafasını kaldırmadan mırıltılı sesle "Hmm" demiş ve kaldığı yerden işine devam etmişti.
"Yi-yiğit" diye bildim sadece. Düşüncelerim uçup gitmişti. Ne diyeceğimi unutmuştum resmen.
Boynumdan öpe öpe yukarıya çıktı. Çeneme dişlerini geçirdiğinde acıyla "Ah acıdı." Dedim. Isırdığı yeri önce öptü sonrada diliyle yalada. Başını kaldırıp dudaklarımın kenarından öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hàmuş {BxB}
Любовные романы♡♥︎ TAMAMLANDI ♡♥︎ Yeni taşındığı mahallede onun sesini duyan biri olacak mı? Eşcinsel bir kurgudur. Küfür,Argo,şiddet içerir! Rahatsız olacaksanız okumayın. Hàmuş - Suskun demektir.