19. NE NE NE NE NE...

226 11 7
                                    

Po naší radosti jsme si s Kanadou šli podat ruce. Seřadili jsme se já jela jako poslední. Kapitáni samozřejmě první. Ozývalo se od všech jen „Good game." a „Thank you."   Nakonec jsem na řadu došla i já. potřásla si ruce  s Owenem Powerem, Darcym Kuemperem nebo Brandenem Schneiderem.

„Good game. Yeah Good game. Good game..." Podala jsem ruku poslednímu hráči v řadě Mariovi Ferrarovi „Yeah Thank you. You played Great for a GIRL." Jak to sakra ví?! Srdce se mi zastavilo a hlas se mi zasekl. Chytil mě za předloktí a natočil k trenérovi Gallantovi. „See? He's going to tell IIHF president who you really are. If I were you, I would be so scared now." „What are you talking about?" „Don't play dumb I know your little secret. Tereza right?" Řekl tím strašným přízvukem. Viděla jsem jak se Pešán začal dohadovat s Gallantem i Tardifem. Ferraro se začal ošklivě usmívat. Bylo mu to jasné jako mně. Přišlo se na to, co se mi teď asi stane? Vystrašeně jsem se snažila dívat kamkoli jinam ale moc to nešlo. Rozhovor mezi tou trojicí mužů začínal být opravdu slyšitelný až k nám. „Is there any problem?" Otočila jsem se na nově příchozího. Dom... Drobet se mi ulevilo. „Nothing just friendly talking with the best player of your's team." „Ok then stop touching." „Oh I forgot, sorry, I just showed Tessa here the dialogue between the couches and the president Tardif." Dom se podíval po Pešánovi a pochopil. „How do you know?" zeptal se ho. Já byla pořád přimražena k ledu i když mě Mario pustil. „So it is true. That isn't important however what is important is that you going to be disqualified and we will win." „That's not gonna happen." odpověděl mu Dom. „Don't be naïve, just take her and leave. Cheaters." „What did you just say!?" Dom by se po něm možná i ohnal, ale naštěstí přijel Vrána se Zohym a odvlekli ho pryč. Já je jako tělo bez duše následovala. Stoupla si na modrou čáru mezi Matěje a právě Doma a čekala na verdikt.

„We are sorry to announce this statement however the Czech National hockey team can't be the winner of this world championship in Riga. The reason is as follows: One contestant has broken the IIHF rules. In the Czech National hockey team is a woman. We need to discuss consequences for Czechia. The medalist will receive their medals next Saturday. Thank you for watching this year's championship and good night."

Můj ty světe. Jen odročení. To je dobré, moc dobré. To znamená, že pořád je zlato naše. Kanaďani vypadají naštvaněji než před chvílí. To, že se udělení medaile přesune na příští týden, jim dělá problém v přepravení.  Oba týmy se nakonec z ledu přesunuly do kabin, kde v té české začalo peklo.

Hned, co jsem vlezla dovnitř se mnou někdo silně třískl o zeď. Jen jsem se lekla, to bylo vše, stejně jsem byla obalena chrániči, ale podle vystrašených výrazů ostatních, to vypadalo děsivě. „Co si o sobě vůbec myslíš, co? Holka a leze mezi chlapi, ještě na mistrák, tak ty seš normální kráva!" Pustil mě ale tak, aby okamžitě upadla na zem. „Honzo, tohle asi neni nutný ne?" Ozve se Šimi Hrubec. „Ty drž taky hubu, moc dobře vím, že ta vaše partička to věděla, že máme v kádru zmiji!" Ohnul se pro mě „Dělej, vstávej!" sám mě zase vytáhl na nohy a přirazil mě na zeď znovu." Slzy mi tekly proudem. Klepala jsem se strachy. Tenhle chlap je totální magor. Nenormální jedinec. „Teď budeš bulet, to je teď ale k ničemu, kurva začni mluvit nebo teprve dostaneš důvod bulet!" V tu ránu do Kabiny přispěchal Pešán a hned za ním Dom, Matěj, Šuly a Vrána. Libor s Matějem se okamžitě vrhli na Kováře. Dom zase ke mně. Přisedl si ke mě a něco mi říkal, ale vůbec jsem nedokázala vnímat jeho hlas. Zřejmě mu to došlo a přitáhl si mě k sobě do objetí. Zavřela jsem oči a začala dýchat v rámci možností v klidu. Dom mě proto začal hladit po zádech. Mezitím jsme všichni slyšeli vzteklého Kováře, jak se hádá s kluky. „No ještě ji braňte, ne třeba. Co jste jako, její osobní ochranka!?" „ Když je potřeba tak i to, ale hlavně jsme přátelé a přátelé si pomáhají, vždycky. Terka je ta nejúžasnější kamarádka, kterou si dokáže kdokoli představit. A jestli se k ní přiblížíš tak, jako dneska. Tak tě zabiju, nějaký Céčko na dresu mě nezajímá, jestli jí ještě nějak ublížíš, ať už fyzicky nebo psychicky, věř mi, že takhle zmlácenej nebyl ani Vémola!" Tohle o mě teď opravdu řekl Matěj Blümel, Dámy a Pánové. „Přesně tak, je jedno jestli s námi hraje žena nebo další muž. Ona vede kanadské bodování turnaje, díky ní jsme se probojovali z čtvrtfinále. Dvěma góly poslala Finy domů. Ona má právo s námi hrát a mít náš respekt a pokud ho nemáš, jdi doslova do prdele." Řekl Šuly. Teď už jsem na ně jen koukala vedle mě na zemi seděl opřený Dom a nevědomky měl jeho ruku opřenou o mé koleno. Na tváři mi z těch slov rostl úsměv. „Ano, přesně tak." Přidal se Chýťa „Terka je úžasná hokejistka, takový potřebuje NHL." Dodal ještě. „Souhlasím." Řekl Kuba Vrána. „Ano!" Zvedl se David Sklenička s Tomem Zohornou. „Ano...ano, ano...ano..." Teď snad jakoby se všichni postavili proti svému kapitánovi. To je neuvěřitelný. Pomyslela jsem si. „Terezka, je prostě součástí týmu, ať se ti to líbí nebo ne. Že jo trenére?" Dom nadhodil Pešánovi otázku, na kterou zřejmě nechtěl odpovídat. „Samozřejmě že je součástí kádru, sám jsem ji vybral, podepsali jsme spolu smlouvu na toto mistrovství a myslím si, že to byl geniální tah. Máme zlato,to je jedno, že zatím ne na krku, ale porazili jsme Kanadu ve finále Mistrovství světa. Sakra. Teď musíme čekat. Organizace IIHF nás chtěla okamžitě diskvalifikovat, dlouho mi trvalo je přesvědčit, aby se na to podívali ještě jednou v klidu a nedělali ukvapené závěry. Pokud žena ovládá hokej na úrovni muže není přece důvod mít mistrovství oddělena." Skončil svůj monolog Pešán a měl sakra pravdu. Co drží IIHF od změny pravidel? Nejsem zastánkyní feminismu, ale v tomhle případě by se nám zrovnoprávnění hokejistů a hokejistek hodilo...

CELÉ JE TO JEN PODVOD...Kde žijí příběhy. Začni objevovat