„Vrána!" Zařvala jsem na toho blba při tréninku před Švédy. Celý den se mu úspěšně dařilo se mi vyhýbat. Zřejmě nevykecává informace jen on ale i ten zrzavej medvěd z Bostonu. „pojď sem!" Ostatní se mu začali tlemit, věděli, že si to u mě s něčím posral, jenže nikdo nevěděl o co jde. Kromě Vrániče. „Zdravíčko, Terinko, copak?" „Nech si tu Terinku."chytila jsem ho za předloktí a odtáhla ke straně, aby nás nikdo neslyšel. „Můžeš mi vysvětlit, co vás to napadlo mi kupovat letenky? Zbláznili jste se!" Jen se na mě usmál. „Á, tohle, no David říkal, že dostal." „Jasně co byste si vy dva neřekli, že?" „Ale notak, neříkej, že nejsi nadšená." „No tak jasně, že ano, ale kluci, nezbláznili jste se? Takhle drahý-" „ Ne, ticho, ty mi teď akorát povíš, že děkuješ, že jsi nadšená a že nás dva miluješ nejvíc na světě a pak až bude čas odletu sebereš se a odletíš za ním a dáš vaší lásce zelenou bez žádných zábran. Jediný co, tak nám zpátky hlavně nepřijeď těhotná." „Vrána!" „Ježiš klid klid, jen vtip." „Zabiju tě, na co hned nemyslíš? Sakra my si dali jednu pusu a ty už vymýšlíš tohle." „Vždyť říkám, vtip. A Jednu pusu? Já vím o dvou... no co, nedívej se na mě tak, ke mně se dostane všechno a ne Matěj byl až druhý, kdo mi to řekl." „Drbny." „Říkalas něco?" „Ne, jen že támhle ti jde už Dom, tak bys měl jít." „To bys za ním měla jít spíš ty. Já nemám zájem o jeho společnost u mě v posteli." „Ty vole Vrána, ty jsi něco chytil od Čečeho a spol? Vtipnej dneska, extrémně." Řekla jsem mu a odbruslila pryč od něj „Neříkej, že nemám pravdu!" Zařval na mě, aby to Dom slyšel. „On má někdy pravdu?" Zeptal se Dom a já se musela zasmát. „Tuten? Nikdy. Jen je dneska vtipný jako-" „Smejky a spol? Jo, do mě dneska taky šije." „Nemůžou nám dát prostě pokoj, co?" „Vítej mezi hokejisty, myslel jsem, že sis z Plzně zvykla." „To jo, ale Máťa,Vrána, Čeče, Smejky, Kundrc a Šuly?." „To máš pravdu na to si nejde zvyknout, ale ty mi to tady tisíckrát zlepšuješ." Cítila jsem jak mi rudnou tváře, „Jo, to ty mě taky, ale to ty víš." „Hey, you two, are you going to do something today or you would rather be a healthy scrach?" Přerušil nás Kari. Všichni se zastavili v tom, co dělali a nenápadně se nám začali posmívat. „We're sorry." Řekla jsem a odjela od Doma začít něco dělat i když hlava si dělala svoje.
.
.
.
„Hele kluci, kde je vlastně Dosty?" zeptala jsem se. Od včerejšího zápasu jsem ho nepotkala. Ono nedivte se, nemůžu mít v merku všechny. Občas se stane, že se s kluky fakt potkáme až na tréninku, ale pokud jsou dobrovolné, tak ani tam. Jenže tohle bylo divné. Jako ano, Kari určil jedničku dnešního zápasu Vejmise a Langhamer mu dělá dvojku, ale i tak s námi náhradníci sedí před zápasem v kabině a pak se přesunou na tribunu.Z kluků nikdo nic neříkal. Něco se stalo, to je jasný a není to dobrý, ani trochu. „Tak sakra, co se mu stalo!" „Ty to nevíš?" Zeptal se Smejky. „Ty, kdybych to věděla, tak se neptám, co se mu stalo." „No, včera po zápase..." zastavil se. „, ty vole, Jirko, ale mluv." „Potkali jsme ho na chodbě a no a nebylo mu nejlépe." „Jak to sakra myslíš?" „No seděl tam v křeči, tak jsme ho s Čečem odtáhli k doktorovi... víš, on už si nezahraje. Má v prdeli koleno. Včerejší zápas byl tady na mistráku jeho poslední." Jen jsem se na něj dívala, všichni čekali na mou reakci. V hlavě mi šrotovalo asi tisíc různých scénářů, jak to s ním může dopadnout. „Terezko?" Dotkl se mého ramene Dom v moment, kdy už jsem se dávno nedívala na Smejkyho, ale skrz něj do prázdna. Cukla jsem sebou, ale pak se jen zeptala: „Kde je teď?" Zase nikdo nic neříkal. Sakra za deset minut hrajeme. Já to potřebuju vědět. „Tak kde je teď?" Dívala se na Smejkyho, Čečeho, Kundrce, Vejmise, Hronka a další, ale nikdo mi nebyl schopný odpovědi. „Dome?" Položila jsem mu ruku na stehno. Momentálně byl jediný, který u mě seděl nejblíže a zároveň jsem věděla, že on mi to řekne. „J- ehm, je u doktora, čeká na převoz." „Děkuju!" Dala jsem mu pusu na tvář a vyběhla ven z kabiny. Za mnou se jen ozval neurčitý hlas a pak následný smích celé kabiny, ale to mi bylo šumák. Chtěla jsem vidět Dostyho.
ČTEŠ
CELÉ JE TO JEN PODVOD...
Fanfiction...„Je to jen podvod, víš." „Cože? Co je jen podvod? Terezko, co se děje? Mluv se mnou." „Tohle. Celé je to jen podvod, jak mistrovství 2021 a můj hokej tak ty a tvoje city ke mně. Pro mě jsi lhář a ubožák. Tak buď té lásky alespoň teď a vyhýbej se...