51. NABÍDKA, CO SE NEODMÍTÁ...

132 12 6
                                    

Matěj mě teda nějakým zázračným způsobem dostal z bytu na oběd. Vůbec jsem neměla chuť k jídlu, ale přemohla jsem se. On by si pak neodpustil kecy, na které nejsem zvědavá. Pak ale musel naštěstí odjet do Pardubic. Takže jsem zůstala zase sama. Ne že by se se mnou kluci vidět nechtěli, ale to já nechci vidět je. Každý jejich obličej mi akorát připomene to, že to všichni věděli a radši to přede mnou tajili, než aby mi to přišli říct do očí. Sakra i Pasta s Romanem se na mě vyflákli. O Šulym a Vráničovi radši mluvit ani nebudu.

Hned jak jsem se vrátila do bytu všechny tašky jsem odtáhla na stranu a v obýváku okamžitě zavolala zámečníkovi, potřebuji vyměnit fabku, jinak to prostě nepůjde. Pořídím si taky co nejdřív nový mobil a zřejmě i se SIM kartou, já potřebuji mít klid. Hodně klidu a ne když mi mobil zabzučí každý tři minuty.

Zbytek dne jsem jen seděla, hlavu v dlaních a čuměla do blba. Zase jsem bloudila myšlenkami, zas jsem byla u něj... u toho... bezpáteřního hajzla, kterého pořád tolik miluju. Utřela jsem si zbloudilou slzu. V tenhle moment sklíčení mě nenapadlo nic lepšího než popadnout do ruky ten zpropadený mobil a otevřít si Google. Soukromí si člověk může bránit jak chce, ale na Googlu nic neutají. Zhluboka jsem se nadechla a roztřeseně vydechla. Třesoucími prsty jsem ťukala na klávesy a psala do vyhledávače jedno určité jméno: Dominik Kubalík snoubenka.
Hned jak jsem klikla na vyhledat na mě vyskočily články a asi milión fotek.

Dominik Kubalík se pochlubil přítelkyní... Wau přítelkyně Dominika Kubalíka je kost... Český sniper sbalil tuhle krásku... Podívejte se na ženy, které stojí po boku našich hokejistů, své partnerky přivedli Dominik Kubalík, Michal Kempný, David Kämpf i Radko Gudas... Zpověď Kláry Melkové, jak se žije s Kubalíkem v Chicagu...

Oči mi jezdily z jednoho článku na druhý, bylo toho tolik. Proč jsem se já blbá kráva nad tím pořádně nezamyslela? Proč jsem se nechala tak zaslepit? Překlikla jsem na obrázky. Vždyť ona je perfektní, prostě dokonalá a já? Já jí nesahám ani po kotníky. Já jsem tak hloupá. Pro jsem si myslela, že by ve mně viděl něco víc? Proč by taky chtěl že, když doma v Chicagu má v posteli Kláru Melkovou. To Tereza Kubíková může maximálně tak zalést pod kamen.

Rozklikla jsem její první fotku. Dívala jsem se na usmívající se blondýnu. Sakra to je strašně hezká žena. Vypadá tak něžně, tak žensky. Přesný opak mě. Tak tuhle krásu on má rád? Blondýnky s krásnýma hubenýma nohama, co mohou okamžitě vyhrát miss? Podívala jsem se na sebe. Malá, zrzavá, samá modřina, debilní hnědý oči a určitě ne padesát kilo... hnusila jsem se sama sobě.

„Vidíš, říkal jsem ti, že se na tebe dřív nebo později vykašle. Tlustý nemá nikdo rád. A tys mi nevěřila! Radši jsi mě potlačila! Ale teď tady budu s tebou, neboj, spolu to zvládneme. Už nikdy nebudeš potřebovat někoho jiného. To ti můžu slíbit..."

Ten hlas, co se objevil v Tampere byl zpátky a tentokrát nehodlal odejít. Asi je to dobře. Zřejmě má pravdu. Zevnějšek je podstatnější. Ihned mě zavedl do kuchyně kde jsem okamžitě míchala vodu se solí, zatím tady totiž nic jiného, co mi pomůže, nemám. Ani ne do pěti minut, co jsem ten slaný humus vypila jsem letěla do koupelny a celý obsah oběda s Matějem vyletěl ven. Necítila jsem se nijak lépe, spíš mi začalo k tomu všemu ještě pálit v krku, ale to po chvíli přešlo a já se cítila divně lehčí. Šla jsem se radši pořádně napít vody. Pak jsem se rozhodla, že už je na čase si konečně něco vyprat,tak jsem šla něco dělat. Večer jsem úplně hotová. Seděla jsem na mém malém balkónku u ložnice a dívala se pod sebe na ulici. Uklidňovalo mě to.  Takhle bych vydržela celé dny, jenže to bohužel nejde. Podívala jsem se na čas bylo už půl jedenáctý, no je na čase jít spát...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 23 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

CELÉ JE TO JEN PODVOD...Kde žijí příběhy. Začni objevovat