39. FAVORITI (CZECH HOCKEY GAMES vol. 3)

136 7 5
                                    

Náš poslední den volna jsem myslela, že opravdu umřu. Hlava bolela z večera. Já vím, jsem neponaučitelná, jako ale na mou obranu, když máte s sebou dvacet hokejek, je nemožné se z panáků vymluvit. Jenže oni jsou druhý den do oběda v pohodě a rozhodně podnapilí nevyznávají lásku svým láskám. Od toho jsem tady nejspíš jen já že jo.

Odpoledne jsme měli menší trénink před Rakouskem. Kari, když nás viděl, hlavně mě, že jo jak jinak, Kubíková prostě zas něco extra, trénink radši zkrátil. Sám musel vyřídit prý ještě soupisku pro Švédské hry. Geniálně se totiž hrají po sobě. Jenže už to nebude se stejnými lidmi tady. Protože některým týmům končí v NHL sezóna a přijedou na přípravu před reprezentací. Čeče se Smejkym ze mě měli velkou prdel, schválně řvali a vydávali hlasité zvuky při snad každé příležitosti. Tihleti dva, ještě se Stránským to je smrtící dílo. Krejča s Červenou, se snažili nejdříve ze mě a počítá že pak i z Matěje dostat, co se stalo ráno, respektive v noci. No já mlčela. Vím, že všichni ví, odkud vítr fouká, ale vědět to stoprocentně nemusí, ne? Navíc narozdíl ode mě ví, jaký vítr fouká u protistrany. 

Kdybych byla dobrá tak asi vyrazím s kluky někam ale byla jsem štěstím bez sebe, když jsem si mohla jít hajnout. „Přinesu ti, co mi cvrnkne do nosu, co ty na to Popelko? Nějaké přání?" „Extrémně vtipný, Blümel, fakt." „Takže nic nechce...." „Colu..." „Je mi to jasný,tak paaaa" zasmál se a už mizel ve dveřích. „Jo a ty už nepí." Zabouchl a já slyšela jen kroky pryč. Opravdu, s tímhle blbečkem se já bavím. Absolutně nevtipný je. Chci výměnu spolubydlícího! Na švédské hry jdu ke Sklendovi. Jsem plně rozhodnuta. No možná se nad ním slituji, ale to jen ze známosti.

Radši jsem na instagram, to je asi poprvé, kdy mám na to čas. Buď s někým kecáme a nebo hrajeme. Na mém profilu se mi objevilo asi třeba dalších třista žádostí o sledování a v dms mám převážně gratulace k výhře nad Švédy. Občas se tam objeví něco hnusného, ale to pak borec dostane okamžitě block. Snažím se nevnímat ta upozornění a projíždím příspěvky na hlavní stránce převážně novinky z nároďáku. narodnitym soupiska na Švédské hokejové hry je dokončena! Tým posílí hvězdy z NHL jako je Tomáš Hertl nebo Jakub Vrána. Více najdete v odkazu v biu.

Neměla jsem nic lepšího na práci a tak jsem si chtěla přečíst víc.

Letošní mistrovství světa v hokeji začíná již 13.května a realizační tým s hlavním koučem Karim Jalonenem má poslední týdny na dopsání soupisky. Kariho Jalonena ještě ale čeká ještě jedna zkouška před mistrovstvím a to švédské hokejové hry. Zítřejším dnem právě končí České hokejové hry v Ostravě a tým Kariho Jalonena je zatím stoprocentní po skončení her se tým s drobnými změnami okamžitě přesune do Švédska.

Sezóna v NHL skončila už většině týmům a proto se telefonáty s generálním manažerem nezastavily. Svou účast již stoprocentně přislíbili Tomáš Hertl a Radim Šimek ze San José, Dominik Simon z Anaheimu, Karel Vejmelka a Dmitrij Jaškin z Arizony a Jakub Vrána s Filipem Hronkem z Detroitu.

Jakub Voráček z Colombusu se omluvil z důvodu zranění, ale přeje nároďáku štěstí při obhajobě zlata. Předpokládá se i příjezd Filipa Zadiny také Detroitu. Kanonýr Dominik Kubalík se zatím neozval. Předpokládá se spíše jeho neúčast letos mu totiž skončila smlouva v Chicagu a tým s ním zatím znovu neprodloužil. Nejspíše si bude chtít vzít volno na přípravu, jak mu bylo doporučeno. ...

On nepřijede...

Jakobych najednou vystřízlivěla. Okamžitě jsem zahodila telefon, v posteli si sedla a opřela se zády o stěnu. Pokud jsem za dnešek i přes kocovinu měla dobrou náladu teď mi okamžitě zmizela. Snažila jsem se to vstřebat. Ano, ono je normální, že se hráč omluví, ale tenhle hráč vlastní mé srdce a já od začátku českých her nemůžu samou radostí dospat, že přijede. Rozhodla jsem se, tohle mě utvrdilo v tom, že s ním chci trávit co nejvíce času chci. Přijmula jsem Matějovo narážky na jiskření mezi námi. Loni v Rize to zajiskřilo tak moc, že ty chvíle odloučení po každém shledání bolí víc a víc. Jenže teď on nepřijede, zůstane v Chicagu a nebo pojede domů do Plzně, a to maximálně na týden, ale já budu v nejdříve ve Stockholmu, pak v Tampere a nakonec zůstanu  v Praze, pryč od něj... a já Tereza Kubíková už vím, jak moc si mě zvládl získat, jak moc s ním chci být a jak moc ho miluji...

CELÉ JE TO JEN PODVOD...Kde žijí příběhy. Začni objevovat