48. SPOUŠTĚČE...

297 11 28
                                    

21. května 2022

„Dělej, vole, přes noc chlastáš a teď máš těžký nohy, ale já vám dám, ochlastové!" Zařval na nás respektive na mě Libor Zábranský. Kdo z nich vymyslel ranní povinný trénink s Liborem?! „Kámo jako co mu je zase. Je dneska nějakej úplně vadivej, víc než obvykle." zeptal se mě Máťa, který se mnou bruslil kolem dokola. „Vůbec nevim, já mu nic neřekla, taky kdy bych to stíhala, vždyť jsem ho od zápasu s Lotyši úspěšně neviděla jen Erata a Kariho. Navíc chlastat byli i oni, co říkal Kämpfík, prý to bylo divoký, i Havlátovi bylo strašně zle, asi míchali." „Tak ho tím pádem musel namíchnout někdo jinej, protože jestli si to nepočítáš bruslíme tady už patnáct kol jak Sáblíková a já se modlím, aby už řekl stop nebo aby mi vypadl nůž z brusle, protože potřebuju pauzu. A fakt byli i oni?" „To mi povídej, dýchá se mi nahovno a prej jo, ale nám to poví maximálně tak Erat a to ještě tak možná Pastovi nebo Romanovi s Krejčou." „Tak to se to nedozvíme nikdy." „asi tak." „Hele vy dva, míň žvanit, víc bruslit, proti Norům musíte přidat. Blümel, ty ztrácíš na kluky už ve středním pásmu a Terezo, tobě bych tech kol doporučil i klidně víc! Pár kol navíc ti neuškodí."

„ Cože to teď kurva řekl!" Zeptal se Máťa nasraně a když jsem ledabyle po očku koukla na Doma, nejradši by vzteky přeštípl hokejku o Liborovu hlavu. I Roman vypadal, že s tím má problém a to zřejmě i ostatní kluci, zřejmě tohle byla poslední kapka. „Řekl mi, že mi pár kol navíc neuškodí..." pár kol navíc neuškodí... pár kol navíc neuškodí... pár kol navíc neuškodí... ... ... ...

Jako nebudeme si lhát, to by bylo ubohý. Má pravdu, jako pokud jsem kvůli váze stresovala loni, tak letos bych měla být kurevsky v prdeli z toho. V Plzni se snažím se svým výživovým poradcem dát dohromady nejlepší jídelníček, abych měla co nejlepší výdej, já tomu nerozumím, ale dělají to všichni. Jenže můj metabolismus a moje zápasové výkyvy, kdy zavolám dopředu, kdy budu hrát a kdy ne, to dělá složitější, ale snažíme se to řešit a ono, co si budeme, ten nahovno jídelníček, co to spíš zhoršil, jsem tomu blbovi nepoužila od konce sezóny v Plzni, ale i tak to není nejlepší. Jako na brišáky můžu zapomenout do konce života. Ale že se to dozvíte i od vašeho trenéra a nejen od okolí či cizích lidí, to bolí.

Jak se tam tak všichni zastavili a dívali se na mě nebo na Libora, bylo mi extrémně trapně. A co dělám, když mi je trapně? Ústup a Úprk! Rychle jsem dojela na střídačku, proběhla kolem Libora a odběhla do kabiny. Slyšela jsem za sebou Domovo volání, ale teď ne, teď chci být sama.

Strhla jsem ze sebe chrániče a rozházela to do všech koutů kabiny. Rychle jsem se převlékla do civilu, dnes to byli obyč černé volnější džíny a zrovna Domovo triko jaká náhoda, a než stihli kustodi vylézt do kabiny, aby zjistili, jaký uragán se to k nim přihnal, zamkla jsem se v naší 'koupelně', aby za mnou nikdo nemohl.

Ano, dělám, že mi to nevadí, ano, říkám, že s tím nemám problém, ale sakra, jak moc mi to vadí. Jak mi vadí všechny tyhle komenty na mě, cítím se znehodnocena a uvnitř mě se probouzí něco, co by mělo radši spát navždy. U všech. Ten malý našeptávající hlásek, který mi radil, co udělat, abych se výčitků zbavila.

Seděla jsem tam v jedné ze záchodových kabinek a plakala pár kol navíc neuškodí... pár kol navíc neuškodí... pár kol navíc neuškodí... nedostala jsem to z hlavy. Přitom nikdo z kluků by si z toho hlavu nedělal, pár kol navíc neuškodí... To, že se sem ke mně snaží dobýt Dom i Pasta s Kundrcem mi bylo jedno, jak moc bušili na dveře, ale já je ani neslyšela, v mé hlavě se teď usídlil jiný zvuk, jiný hlas...

Vidíš, i trenér si už všiml, že jsi tlustá, tak se na to nalhávání už vyser a přiznej si to konečně, že za nic nestojíš! Pamatuješ jak ti bylo potom fajn v tom Stockholmu? Potom, cos to ze sebe všechno dostala? Necítila ses lehčí a hezčí? Cítila viď. Teď nepotřebuješ vodu a sůl, nemusíš si nic míchat, stačí dva prsty a to hluboko a bude to, ucítíš úlevu a výčitky pošleme pryč, stejně tak jako ty komentáře od Libora a ostatních lidí. Dívala ses na Instagram Českého hokeje? Být tebou tak se podívám, natáčeli tě, jak 'makáš' haha a komentáře pod příspěvkem jsou fakt mňam. Tolik nadávek pro tlustou holku jsem ještě neviděl. Tak dělej! strč tam ty prsty, nebo chceš aby Dom na to tvoje břicho a stehna taky nějakou nepěknou poznámku přidal?!

CELÉ JE TO JEN PODVOD...Kde žijí příběhy. Začni objevovat