23. HOLIDAY MEMORIES...

191 11 4
                                    

Dala jsem si týden na recover. Spánek se mi srovnal hned v úterý, ale i tak jsem vstávala na můj vkus docela pozdě. Vždy mezi desátou jedenáctou. Asi ještě nejsem OK, ale zato nejsem ani KO. Za ten týden klidu jsem si stihla projít Prahu křížem krážem. Líbilo se mi žít zase ten klidný život, ale něco tomu chybělo, kamarádi a jak všichni víme, nic netrvá věčně, ani přátelství ne. Naše banda z gymplu se zřejmě rozpadla. Jsem v kontaktu s Luckou a té taky nikdo neodepisuje jen občas Petr. To se na to člověk taky může a tak jsem napsala do naší hokejové skupinky. Vytvořil ji Matěj na Messu takže super, dokud nedojde na přezdívky...

HOKEJKY🏒🥇🏆

Ta zrzavá👩🏻‍🦰: Zdravíčko, v Praze nuda, chcete se sejít?
Květinka🌺: No to je jasný, Kdy a Kde?
Ta zrzavá👩🏻‍🦰: co já vím, u mě? Ještě ti to dlužím, přece. A vem i Adél. A kdykoly kdyby se vám to hodilo. Stačí napsat.
Havran🐦‍⬛: Hele rád bych, ale jedem s týmem do Španelska🇪🇸
Ta zrzavá👩🏻‍🦰: tak to užívej
<uživateli Květinka🌺 se líbí vaše zpráva>
<uživateli Šuly🤡 se líbí vaše zpráva>
Šuly🤡: když se to tady už nakouslo, zvem vás s Marti k nám na grilparty než odjedem do Vladivostoku.
Ta zrzava👩🏻‍🦰: tys ro vzal?
Šuly🤡: jo vzal
Ta zrzavá 👩🏻‍🦰: 👍🏻👍🏻👍🏻
Kubalda👨🏻‍⚕️: na gril bych zašel.
Hruby🌾🥅: já taky a hned oplácím, přijdete i k nám tak v půlce srpna. Teda chlapci z NHL asi budou už trénovat no.
Havran🐦‍⬛: tos udělal schválně😭
Hruby🌾: já? Nikdy
Ta zrzavá👩🏻‍🦰:tak jo chlapcí, než se tady zase zhádáte, budu už muset,zatím👋🏻💨
Květinka🌺: čauky 👋🏻
Šuly🤡: Na naše další shledání🥂👋🏻
Hruby🌾: jdi ty šašku už někam, ahoj Terezko👋🏻
Kubalda👨🏻‍⚕️: papa👋🏻❤️
Havran🐦‍⬛: KUBALDOAhoj Terezko👋🏻👋🏻
.
.
Ta zrzavá no to je strašně vtipný od Matěje, Květinku jsem mu vrátila za to. Šuliho chápu šašek totální prostě. Šimi je Hruby protože jakože Hrubá mouka nebo co a emoji mouky to pardubický pako nenašlo tak dalo klas. Vránič tam má kosa, včera to zase vytáhl, nesouhlasí s tím a Dom mi byl vysvětlen jako náš záchranář z mistrovství no. Opravdu Strašně vtipný. Chýťa🎣 byl dneska opět offline ale jinak taky pindá, že to není vtipný. Přitom tohle zrovna ano.
Chvíli chatu s nimi a hned je člověku lépe, ale zase s nimi člověk nemůže přehánět.

Byl pátek 2. Července a za mnou zas dorazí Máťa a Adel.  Přijeli za mnou ještě než odjeli na dovču. Jsme dneska domluveni, že mě pak vezmou do jednoho baru tady. Proto jsem šla ze sebe udělat princeznu, ale sebevědomí musím najít v baru. Když přijeli pohostila jsem je a pak jsme na desátou večer vyrazili do klubu.

Druhý den ráno, mě šíleně bolela hlava. Nevěděla jsem, jak jsem se sem dostala ani co jsem v klubu předvedla, ale co jsem pila si pamatuju přesně. Vyšla jsem z ložnice do kuchyně, kde už stála Adel a Matěj seděl sesunutý u stolu s hlavou ve dlaních. „No dobré ráno, Terezko." Řekla mi Adel. „Dobré," Odpověděla jsem se sedla si naproti Matějovi. „už s vámi nikdy nepiju, Jägera." „Já taky ne." Řekl Matěj." „Ale Matějíčku, to byl tvůj nápad." Smála se mu Adel, když mi donesla prášek. „Ty vole já si vůbec nic nepamatuju." Taky jsem si dala ruce do dlaní. Adel se jen tiše smála. „Vy jste dvojka. Naštěstí pro tebe mám video." Položila telefon na stůl a my s Matějem jsme se na něj okamžitě vrhli. „No to ne." Zakňučela jsem. „To je ostuda." Řekl Matěj. V baru stojíme oba na židli, já proto, protože jsem malá. To jsem zakřičela na celý bar a Matěj proto, aby mě v tom nenechal sám. „NA ZDRAVIE!!...BOROVIČKA!!!" Řvali jsme na celý bar. Skákali na židlích a každý si držel panáka toho zpropadeného Jägera a postupně jsme to na sebe vylévali a smáli se jak dementi. „Už nikdy nebudu pít." Řekla jsem rozhodně a hlavu opřela o stůl, abych tu ostudu neviděla, tohle snad nikdo jiný netočil, nepotřebuji být na první stránce sportovního bulváru. „Já taky ne." „Jasně vy dva. To se říká vždycky." Smála se Adel.

CELÉ JE TO JEN PODVOD...Kde žijí příběhy. Začni objevovat