Başlama Tarihinizi Buraya Alabilirim♡
🌷
YAZARIN GÜNCESİNDEN:
12 Şubat 1995;
Her günün ardından çöken yasın içinde, her ateş başına toplanıldığında dillere dolanan türkülerde toplanmışlardı yine. Şubat aynının keskin soğuğu acımadan dağ başında yer edinirken, zifiri karanlığın altında, her zamanki gibi bir ateşin başına yerleşmişlerdi. Nasır tutan eller ateşe doğru uzanmış bir nebze dahi olsa ısınmaya çalışıyorlardı.
Kazım'ın türküsü bittikten sonra oluşan sessizliği Ahmet bozmuştu. "Ee devrem, tatlımız gelmedi daha?" dedi Mustafa'ya doğru sokularak.
"Başımızı kaşıyacak vakit mi var oğlun alayım tatlınızı?"
"Hayırdır neyin tatlısı bu?"
Komutanın sesini duymalarıyla hepsi kendini toparlayıp aynı anda selam verdi. Ahmet lafına devam etti.
"Mustafa'nın bir kızı olacakmış komutanım, söz verdiydi bize alacak tatlımızı."
Komutan Mustafa'nın omzuna destek olurcasına vurdu. "Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin..."
"Sağolun komutanım."
Aslında Komutan Mehmet hepsi ile aynı yaştaydı ama Ankara'da ki üslerinden gelen emirle, askeriyeye dönene kadar time komutanlık yapacaktı.
Çok da uzakta olmayan bir yerlerden bir silah sesi duyulduğunda tüm ekip çevik harektelerle toparlanıp silahlarını kuşandılar. Ancak Mustafa oluşan karanlıkta silahını bulamazken büyük bir kayanın arkasına sığındı. Hepsi dört bir yana dağılıp siper alırken Komutan Mehmet, Mustafa'nın yanına çöktü.
"Yaklaşıyorlar..." dedi Mustafa adım seslerini takip ederek. Ekip arkadaşları çocuğunu tek kurşunda indirmişti ama Mehmet komutana ve Mustafa'ya yaklaşan teröristi görememişlerdi.
Mehmet komutan Mustafa'yı kolundan tutarak arka tarafına aldığında asker itiraz etti.
"N'apıyorsunuz komutanım?!"
"Gelir gelmez vuracağım arkamda dur."
"Ne taraftan yaklaştığını bilmiyoruz..."
"O zamanda o bizi vurur."
Çalılıkların sesi gelmeye devam ederken, adım sesleri yaklaşıyordu ama hangi taraftan geldiği pek belli değildi.
"Komutanım..."
"Bütün Tim iyi Mustafa, şu son şerefsizide indirelim çıkacağız."
Nefes seslerine kadar duyarken Mehmet komutan başını büyük kayaya yaslayıp arkasında duran Mustafa'ya baktı. "Hakkını helal et kardeşim."
"Helal olsun komutanım."
"Şuradan bir kurtulursak var ya..." dedi Mehmet komutan ciddiyetle daha sonra gülerek devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü
ChickLit"Ben seni bu evden emin ellere telli duvaklı gelin edeceğim, ne gözüm arkada kalacak ne de tereddüt edeceğim..." Annemle göz göze geldiğimizde gözlerinin dolduğunu gördüm. Elimi ona doğru uzattığımda sıkıca tuttu. "Sen her zaman bu evin tek kızı o...