Bölüm³⁷

5.9K 393 22
                                    

piyanonunkokusu 🌸

Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Seviliyorsunuz:)

Keyifli Okumalar...

🎶

Halit Bilgiç - Özledim Seni

🎶

2 Hafta Sonra...

"Ani ben yapim!"

Tezgahın üstüne oturttuğum Ege ısrarla kaşığa uzandığında çikolata sosunu çektim önünden. "Bitti annecim."

"Ben yiyim."

"Bunu pastanın üstüne dökeceğiz annecim.."

Başını sallayarak kabul ettiğinde çikolata sosunu dolaba koydum. Ellerimi yıkadığımda kurularken kapının çalan sesini duyduk. "Baba geldi!" Dedi Ege heycanla.

"Evet baba geldi oğlum, hadi açalım kapıyı."

Kucağıma alarak mutfaktan çıktığımda kapının kilidini açıp kolu aşağı indirdim. Daha kapı tam açılmadan Ege heycanla seslendi. "Baba?!"

Yusuf ile göz göze geldiğimizde, "Oğlum?" Dedi.

"Baba çikotata?"

Aklıma gelenle alt dudağımı ısırdım. "Baba unutmuş annem..."

"Ya!" Anında ağlamaya başladığında Yusuf içeri girdi. "N'oldu?"

"Sabah markete gidelim diye tutturdu bende götürmedim onun huysuzluğu üstünde hâlâ."

Yusuf daha ayakkabılarını indirmeden kucakladı Ege'yi. "Ne istiyorsun babam?"

"Maket git çikotata ben ye..."

Yusuf yanağından öperek bana döndü. "Bir hırka getir dışarısı esiyor..."

"Götürme aşkım ya babam alıştırdı zaten Bodrum'da sürekli gitmek isteyecek."

"Bu seferlikte gidelim bir daha gitmeyiz..."

Dresuardan sıfır kollu şişme yeleğini verdiğimde Yusuf giydirdi. "Ani ezi ver..."

Mutfaktan emziğinide alıp geldiğimde askılığını tişörtünün boyun kısmına tutturdum. "Bir şey lazım mı güzelim?"

Başımı olumsuz anlamda salladım. "Her istediğini de almıyorsun Yusuf, hepsini yemek isteyecek sonra."

"Tamam."

Ege keyifle bana el salladığında gülümsedim. "Bay bay annem..."

Asansöre bindiklerinde kapıyı kapatarak mutfağa geçtim. Bugün evlilik yıldönümümüzdü. 3. Yılımıza girecektik, ve bunun için kendi ellerimle pasta hazırlamıştım. Pastanın çikolata sosunu döküp mumları koyarak özenle hazırladığım yemek masasına götürdüm. Ailecek olalım, sade bir şekilde sadece pastayla kutlayalım istemiştim. Masanın kenarındaki hediye paketimide düzelttiğimde masaya uzaktan baktım.

Görücü UsulüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin