piyanonunkokusu takip edersiniz sevinirim 🦋Keyifli Okumalar...
"O..." dedi polis memuru.
"Aranan elebaşı değil mi?"
Yusuf hırsla kadının önünde diz çöktü. "Sen Bawer'in karısı mısın?!"
"Karısı değilim!"
"Kızınız var lan!" Dedi Yusuf sesini yükselterek. "B-Bana zorla sahip oldu,"
"Nerden tanışıyorsunuz?"
"Babam yüzünden tanışıyoruz,"
"Baban kim?!"
"A-Azad..."
"Azad Şahmaran?"
Berfin başını olumlu anlamda salladı. "Sen bu zamana kadar niye konuşmadın?!"
"Biz babamdan, Bawerden saklanıyorduk zaten! Nasıl konuşayım?!"
Yusuf doğruldu. Cebinden telefonunu aldığında bende kalktım ayağa. Yusuf merdivenlere doğru ilerleyip hızlıca birileri ile konuştu. Ben midemde ufak bir kasılma, bir hareketlenme hissederken Yusuf geri döndü.
"Terörle mücadeleye haber verin..." dedi polis memuru. "Ben onlardan değilim," dedi Berfin ağlayarak. "Hiç bir zamanda olmadım! Kızımda masum! Bawer kızımı zorla aralarına almaya çalışıyor, aklını çelmek istiyor!"
"Bawer iletişime geçti mi seninle?!" Dedi Yusuf.
Berfin başını olumsuz anlamda salladı. Yusuf bana döndü.
"İçeri gir üstüne bir şeyler al."
"Neden?"
"Benimle geleceksin, seni burda bırakamam."
"Askeriyeye mi?"
Başını olumlu anlamda salladığında evimize girdim. Üstümdeki pijama takımından kurtulup gardırobuma ilerlemişken midemde bide anda hissettiğim hareketlilikle hızla odamızdaki banyoya girdim. Klozete doğru eğildiğimde içimde ne varsa kustum. Saçlarımı toparlamaya çalışırken bittiğini zannederken tekrardan içim dışıma çıkmasıyla öğürdüm.
"Güzelim?"
Yusuf'un sesini duyduğumda belimde elini hissettim. Saçlarımı o toparladığında doğruldum. Sifona bastığımda lavaboya döndüm.
Yusuf kendi eliyle yüzümü yıkadığında kenardaki havluya uzandı. "İyi misin sevgilim?" Yüzümü kurulayarak Yusuf'a baktım.
"İyiyim bir anda midem kalktı sadece, üşüttüm sanırım."
Yüzüme düşen saçlarımı geri itti. "Askeriyeye gidelim revirde muayne olursun, hastaneye gidel-"
"Gerek yok ufak bir mide bulantısı işinden olma, devam ederse gideriz..."
"Tamam, hadi hazırlan."
Üstüme bir eşofman takımı giyindiğimde montumu giyinip sadece telefonumu aldım. Spor ayakkabılarımı giynip çıktığımda Akın ve Oğuz'un geldiğini gördüm. Polis memurları gitmiş etraf asker dolmuştu. Evimizin kapısını kilitlediğimde çekingence kapının önünde bekledim.
"Devamı askeriyede, Hüma sen kadını al."
Bir kadın asker Berfin'in koluna girdiğinde iki asker daha onlarla beraber aşağı indi. Diğer askerler merdivenle indiğinde Yusuf bana döndü. "Gel sevgilim,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü
ChickLit"Ben seni bu evden emin ellere telli duvaklı gelin edeceğim, ne gözüm arkada kalacak ne de tereddüt edeceğim..." Annemle göz göze geldiğimizde gözlerinin dolduğunu gördüm. Elimi ona doğru uzattığımda sıkıca tuttu. "Sen her zaman bu evin tek kızı o...