Bölüm³⁹

7K 468 38
                                    

Bayram tatilini kendime ve aileme ayırdım. Derslerimden, sosyal hayatımdan, buradan uzaklaşıp dinlenmek istedim. O yüzden bölüm gecikti. Beni anlamanızı umuyorum, bazen insan gerçekten yoruluyor canlarım.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen:)
Keyifli Okumalar diliyorum♡

Yusuf 🤍; Uyudunuz mu güzelim?

Miray;

Miray; Mesai yapıyoruz aşkım, ne uykusu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Miray; Mesai yapıyoruz aşkım, ne uykusu?

Yusuf 🤍; Yanlız mısınız?

Miray; Annemler uyudu, odamızdayız bizde.

Yusuf 🤍 kişisinden gelen
görüntülü arama

Reddet - Cevapla

Aramayı yanıtladığımda yarı uzanır şekilde duran kendimi gösterdim ilk. O bir yatakta uzanmış, üstü çıplak bir şekilde yatıyordu.

"N'apıyorsunuz?"

"Vallahi uyuyacağız da oğlun izin verirse,"

"Uyumuyor mu?"

"Öğlen uyudu biraz, o yüzden uyumuyor... Sen nerdesin?"

"Annemlerdeyim."

"Ev işini n'aptın?"

"Yarın nakliye gelecek taşıyacak güzelim, annem bir kadın mı ne ayarlamış o gelip temizleyecek evi sabah erkenden. Nakliyeciler eşyaları indirir, annemle Işıl'da yerleştirir bir kısmını."

Bir hafta içinde bize gerçekten güzel bir ev ayarlamıştı. Yüksek katlı bir binanın üst katında dublex bir ev satın almıştı. Evimiz vardı artık, tabii bunun için ikimizden birinin arabası feda edilmişti. Ben zaten çok binmediğim için, gerektiğinde de Yusuf'un arabasının alacağım için benim arabamı satmıştık. Yusuf'da üstünü tamamlayınca satın almıştık.

"Babanla konuştun mu?"

"Konuşmuyoruz,"

"Neden?"

"Sabah dediğim gibi konuştum. Gitmek istiyorum, ev aldı Yusuf taşınma işlerine yardım etmem lazım dedim. Kızdı bana, bende sinirlendim. Sen benim doğduğum gün beni vermişsin Yusuf'a şimdi ne değişti, ben Yusuf'a güveniyorum senin güvenin beni ilgilendirmiyor evliliğim üstünde bu kadar söz sahibi değilsin falan dedim. Tartıştık işte..."

Görücü UsulüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin