Bölüm³⁸

7.1K 446 51
                                    

Yusuf Kandemir

"Saat 19:32 abi."

"Saat 20:00 kardeşim."

"Saat 20:52 oğlum."

"Saat 21:33 asker."

"Yok amına koyayım niye çıkmıyor lan kimse?!"

"Abi..." Işıl elinde telefon ile bana yaklaştığında ona döndüm. "Esma teyze -Miray'ın annesi- yengemi aramış üst üste ulaşamayınca seni aramış sende açmayınca annemi aramış. Annemde bahsetmiş olanlardan, yola çıkmışlar sanırım geliyorlar..."

Başımı salladığım esnada önünde durduğumuz kapı iki yana açıldı ve Oktay Hoca çıktı dışarıya. Işıl'ı es geçerek hemen önünde durdum.

"Karım nasıl?"

"Miray gayet iyi, iç organlarında herhangi bir zedelenme yok. Tek korkumuz çok kan kaybetmesiydi gereken kan takviyesini yaptık. Biraz halsizliği olacak ama zamanla toparlayacak. Yarayı temizleyip, diktik. Dikkatli hareket etsin yeterli bizim için çok geçmiş olsun."

"Eyvallah." Dedi Alparslan.

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes verdim. Akın elini omzuma koyup destek olurcasına sıktığında bir hemşire gelip durdu önümüzde.

"Miray Kandemir'in eşi?!"

"Benim..."

"Eşiniz uyandı, sizi görmek istiyor. Gelin benimle."

Miray Yıldız Kandemir

"Öldü telaştan, bir saniye yine ayrılmadı kapının önünden."

Gözlerim yarım yamalak açıkken Serap'ın söylediklerine gülümsedim. "Çok hareket etmiyorsun, birazdan odaya alacağız seni."

Başımı olumlu anlamda salladığımda Serap acil müdahale odasından çıkarken kapı daha kapanmadan tekrardan açıldı. Yusuf ile göz göze geldiğimizde odaya girerek kapıyı kapattı.

"Güzelim?"

Serap'ın kalktığı sandalyeye oturduğunda elimi sıkıca tuttu. Avuç içime dudaklarını bastırdı. "Yanıyor mu canın?"

"Biraz..."

Eğilip anlıma dudaklarını bastırdığında saçlarımı geri itti. "Ömrümden ömür gitti be yavrum..."

Gülümsedim. "Kıymetimi anlamışsındır artık?"

Avuç içimi tekrardan öptü. "On dakika bıraktım seni, siktir olup gitmeseyd--"

"Boş boş konuşacak mısın?"

"Özür dilerim."

"Evet özür dilemen gerekiyor ama kendinden. Geçmişte nasıl böyle bir hataya düştüm diye..."

"Miray ciddiyim?"

"Kadının eline bıçağı sen tutuşturmadın Yusuf! Git karımı bıçakla da demed--"

"Hayatımıza ben soktum ama?"

Görücü UsulüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin